Echt super wat je voor hem gedaan hebt.
Wordt denk ik echt een prachtig paard,, en hij is zeker al op de goede weg
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

.
Recente foto’s volgen zsm 
byjou1983 schreef:Wat heeft hij voor afstamming?
Neskolay schreef:Zo herkenbaar dit! (zie onderschrift) maar proficiat hoe hij is opgeknapt, komt helemaal goed!
En wat een mooie stokmaat, wauw!! (zou je longeersingel wel even achter de schoft leggen ipv bovenop/halverwege de schoft)

Leen_ schreef:Ga je blijven bitloos rijden?

Majolen schreef:Toen ik las dat hij onder het zadel meer kan dat verwacht dacht ik... Dan moet er toch iemand zijn die zijn oude paardje mist..? Ik bedoel er is iemand geweest die hem dit heeft geleerd.
Cowgirl schreef:Buiten dat je hem super hebt opgeknapt vraag je je toch ook wel af waar zo'n dier nou vandaan komt.
Ploempje schreef:Wauw en blinken dat ie doet! Mooi van je!

Sune01 schreef:Wat een verschil! Vogens mj heb ik hem ook op marktplaats gezien destijds. Op de foto kwam hij toen ook wat smal over maar zo mager had ik hem niet verwacht!
Is alleen een beetje moeilijk dat we niet meer mogen loslaten/longeren in de bak
Aartje schreef:Wat een lef heb jij gehad zeg.. ik weet niet of ik het risico had aan gedurft zeker niet als je omschrijft dat je toch nog wel aardig wat hebt neer gelegd voor hem.
Maar toch heb ik diep respect voor je. Je hebt een risico genomen en het heeft heel goed uit gepakt. Jullie zijn op de goede weg en ik hoop dat je nog heel ver met hem gaat komen! Heel veel succes en ik houd jullie in de gaten