Citaat:Alle aandeelhouders zijn uiteraard uitgenodigd voor mijn debuut, maar spreek me alsjeblieft pas na afloop aan Het staat voor 28 mei op de planning in Heerjansdam en ik vind het echt retespannend In mijn agenda is 28 mei op maandag. Klopt dat?
Dat klopt. Het tweede pinksterdagconcours in Heerjansdam. Gelijk ook kringkampioenschappen en kringselectie van kring 5. En dus ook met subtop! Een onwijs leuke wedstrijd elk jaar! Meer info staat op wedstrijdplatform.
Dat kan niet Malene,dan ben ik er niet.Jammer jammer jammer,maar het zal toch echt naar een andere datum moeten worden verplaatst!Hij staat je wel rete sjiek zeg!En op dat concours heb ik met het hek bij mijn ZZL debuut 2x winst gereden dus wel een lucky event daar!
Super sjiek!!! Staat je heel goed Komt vast goed met je debuut! En super gaaf dat ze dit voor je geregeld hebben, petje af!
Wat is ie mooi geworden zeg! Dat moet toch wel een superdebuut gaan opleveren de 28ste, heel veel succes alvast!
Ik heb je vorige topic gezien, en wat staat ie je goed zeg! ik snap dat je helemaal happy bent succes de 28e he