Grooote glimlach op mijn gezicht en soms zelfs een echte lach! Zelfs zonder muziekje... Hoewel ik toch wel erg nieuwsgierig ben naar het muziekje, vandeweek maar eens op mijn laptop kijken daar doet het geluid het iig van
StonedRomy
Geplaatst: 20-03-12 20:42
prachtig filmpje, bedankt voor het opvullen van mijn hersenen met nutteloze zinnen
TurboTinker
Geplaatst: 20-03-12 20:43
Heerlijk filmpje! leuk in elkaar gezet.en het muziekje is geweldig!!
Oooooowh! (werd ik even op het verkeerde been gezet door het beeld in het filmpje haha). Heerlijk is dat he, zo'n tijdje met z'n allen tutten en lol maken met paarden!
Lief die meiden en pony samen! Een opmerking echter: heb je wel inlages in je pad onder het boomloze zadel? Nou zullen deze ruiters niet zwaar zijn, maar toch. Net als de cap, hoort het eigenlijk wel.
Ik kijk al uit naar jullie volgende filmpje hoor. Heb je de meisjes verteld dat heel bokt hen leuk vindt?
Dankjullie voor deze eindeloze stroom aan leuke reacties!
Safiera, het lijkt een gewoon dekje maar er zitten wel inlages in. Papa doet soms eigenwijs, maar zodra we echt op buitenrit oid gaan komt hij zelfs mij m'n cap brengen, die moet dan op.
Ah, goedzo dan Je ziet het helaas nog te veel vind ik, mensen met Barefoot zonder inlages... Op vorige stal kreeg ik ze ook niet overtuigd van het feit dat er gewoon zadels zijn waar je een speciaal soort dek bij moet gebruiken *zucht* Reactie was: "dan heb je dus een heel slecht zadel, want dekjes maskeren een slechte ligging" Ehm, bij veel boomzadels wel
Ik heb zelfs een keer een ostheopaat meegemaakt die adviseerde om een dekje zonder inlages te gebruiken??? Tja, vond het maar appart.
Deel 2 zal nog wel even duren, we zitten midden in een verhuizing, moeten er hier volgende week uit maar weten niet of we dan de sleutel van 't volgende huis al hebben, gaat lekker dus. De kids komen dit weekend dan even niet, als we alles weer op orde hebben komen ze lekker een hele week oid in de vakantie, dan komt er vast nog een leuk filmpje.
rooswita
Geplaatst: 12-04-12 19:23
haha geweldig
GelderseRoos
Geplaatst: 12-04-12 20:24
Wat een leuk filmpje! Zo dat nummertje blijft wel goed in mijn hoofd hangen...