Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Zak brok zou ik niets aan hebben gehad, ik voer alleen een specifieke muesli bij, brok krijgt ie van stal.
Das pas sip! fessie_lover schreef:Gefeliciteerd iedereen met jullie prijzen! Jeejte Shirley wat ben jij weer hoog geëindigd. Bij het oranje concours was je ook al 1e. Heb je al plannen om officieel met Camaro te gaan starten?
We moeten nog maar even zien
ChiChi schreef:Shirley, stond ik dan naast jou op het terrein met de trailer? Ik was degene met de Fries. Gefeliciteerd met jouw mooie punten!
Mijn dag was ook super geslaagd, de ochtend iets minder gereden maar nog steeds goede punten vond ik, 192. 8e prijs en toch nog een borstel. Weet iemand of de prijzen 's ochtends per ring werden berekend?
's Middags de tweede dressuurproef... wat ging het goeoeoeoed! Nykle deed zo zijn best en we hebben ook 208 pnt gehaald! Wauwieieie, die had ik niet aan zien komen! Mijn 2e wedstrijd ooit en zulke mooie punten. Ik ben als tweede geëindigd met een dekje van Divoza en een zweepje. Helemaal top!
En superdupermegatrots op mijn knollie
Maar wanneer deze op de site komen...