Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
X__Trees schreef:JunkDeLuxe schreef:Iedereen weet het beter, dus kom maar even voordoen hoor.
Zo bedoel ik het.
En nogmaals. Fysiek mankeert haar niets. En hoezo, aan de longe en later de dubbele? Laatste keer dat ik heb gechekt, is de longe ongelooflijk slecht voor een paard (de enkele longe), omdat je je paard helemaal scheef trekt.
Je hoort niet te trekken aan een longe, je paard leert net op zijn eigen benen lopen en zijn lichaam te gebruiken. De manier waarop jij je slof gebruikt (zie foto's profiel) is veel slechter dan je paard eens te longeren hoor.
JunkDeLuxe schreef:[***] schreef:Waar ik mij nog meer dan de filmpjes aan stoor is het stoere "je bent uitgenodigd, kom maar proberen" ... Zoals ik het zie moet je dit paardje helemaal niet eens willen proberen, is het echt niet stoer als je er wel op kan blijven zitten ofzo. Zoals ik het zie moet dit paard (indien nog niet gebeurd) eerst eens door een bekwame veearts binnenstebuiten worden gekeerd, eventueel osteopaat er eens bij voor een oordeel en moet er daarna van op de grond, aan de longe & later dubbele longe gewerkt worden naar voorwaarts & ontspannen lopen en kan er daarna misschien weer eens een zadel op (dat hopelijk dan wel past). Maar zo zie ik het, en zo zie jij (TS) het duidelijk niet.
Iedereen weet het beter, dus kom maar even voordoen hoor.
Zo bedoel ik het.
En nogmaals. Fysiek mankeert haar niets. En hoezo, aan de longe en later de dubbele? Laatste keer dat ik heb gechekt, is de longe ongelooflijk slecht voor een paard (de enkele longe), omdat je je paard helemaal scheef trekt.
X__Trees schreef:Maakt niet uit of het rekt of niet, het gaat erom dat jij je paard op een totaal verkeerde wijze naar beneden wil rijden; en dan nog arrogant en als Jan-weet-al uit de hoek durft te komen.