Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tinkels schreef:Dus jij zou bij elk paard wat je gaan bekijken op proef neemt, en laat keuren.... je geld niet belangrijk vinden?
als daar een paard bij zit wat afgekeurd wordt breng je het naar de slager en laat je het geld zitten?
plientjedres schreef:sorry hoor maar ik vind het allemaal wat overdreven hoe jullie hier reageren.
tja niet laten keuren is natuurlijk wel een beetje stommaar daar heb je ook weer van geleerd.
maar inderdaad als je een landje of goedkoop stalletje hebt en eventueel ook nog een ander leuk diertje hebt waar je leuk mee kan rijden dan is het inderdaad mogenlijk om hem te houden of eventueel weg te brengen.
maar als je dat financieel niet kan of wilt is dat geen optie.
dan is het gewoon heel logische dat je het paardje terug brengt om je centen terug te krijgen om dan een ander paardje te kunnen kopen.
persoonlijk geef ik de ts groot gelijk, ik zou het zelfde gedaan hebben.
als dat geld de enigste hard verdiende en lang gespaarde centjes zijn om je droom uit te laten komen laat je dat echt niet zomaar weglippen hoor.
DDW1190 schreef:Sorry , maar diegene die haar nu heeft.. loopt alles te bedriegen, dus pas op mensen!
ik geloof ook zeker dat ze er dus al eerder van had geweten!
Dit weet ik zeker, want ze is met dit paard bij ons op stal geweest! leuk paard, we konden haar voor een laag bedrag overnemen.. maar we vertrouwden haar niet..
Ook zei ze dat ze de merrie net had.. en versprak ze zich een paar keer flink...
Nuage schreef:Nou ik wil wel graag weten wie er allemaal bereid zijn een groot bedrag te betalen voor een paard waarmee iets mis is, en als ze daar dan achter komen dit paard niet terugbrengen maar laten inslapen of mee gaan dokteren. Want dan voorzie ik een gouden handel
Laten we niet roomser zijn dan de paus hoor. Als ik een paard koop wat een verborgen gebrek heeft gaat het ook terug. Kun je koud of zakelijk noemen, maar ik ben Sinterklaas niet.
Nuage schreef:Nou ik wil wel graag weten wie er allemaal bereid zijn een groot bedrag te betalen voor een paard waarmee iets mis is, en als ze daar dan achter komen dit paard niet terugbrengen maar laten inslapen of mee gaan dokteren. Want dan voorzie ik een gouden handel
Laten we niet roomser zijn dan de paus hoor. Als ik een paard koop wat een verborgen gebrek heeft gaat het ook terug. Kun je koud of zakelijk noemen, maar ik ben Sinterklaas niet.