Ik heb helaas geen eigenpaard, ik rij op een manege, en af en toe bij een vriendin
maar in de toekomst wil ik wel graag een eigen paard/pony Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ong 20 maanden trug had ik ook nog geen eigen paarD:P gossa kreeg ik toen hij 3.5 maand oud was, nu is hij 1 jaar en 9 maanden, hillie mijn andere merrie heb ik nog maar 18 weken
dusja net wat meer dan 1,5 jaar trug kon ik slechts dromen van een paard en even later heb je er 2 XD
maarja ik heb zo iets van beter nu dan wanneer we willen gaan beginnen met rijden
alles moet over wezen als hij 4 is
hihi maarja dat kwam er nou eenmaal van, ze was van iemand geweest en ze moest zo snel mogelijk weg, er was het een en ander gebeurd, dus haar zo snel mogelijk opgehaald, in het begin was ze erg moeilijk, je hoefde nog maar naar haar benen te kijken of ze sloeg al, nu eindelijk kan ik haar een beete normaal poetsen
heb haar zelf al 2 keer gewassen en na veel gehakketak zijn we eindelijk een beetje goede vriendjes aan het worden
GroteVogel schreef:Hoe is het met het paardje?
kijken of die er wat mee kan
echt een super methode
dusja hij komt wel met regelmaat buiten, maar meer kan ik er
.
.
?
jaa het was toch wel echt nodig
en hij moet nog langer mee
vond ik ook wel
gossa4ever schreef:Hoi allemaal, sorry dat ik zo lang niks van me heb laten horen, maar de osteopaat is woensdag geweest en heeft hem helemaal behandeld, hij zat vast bij zijn lendenen, dusja vandaar, hij vond het wel raar een vreemd iemand die ineens aan zn rug staat te friemelen en aan zn staart stond te trekkenop 2 keer uithalen na was hij mega braaf
dus dat is wel fijn
en hij is weer mn oude vertrouwde stuiterbal
gossa4ever schreef:@ hackney
Ja gaat goed, hij heeft er nog wel spierpijn geloof ik want het is nog steeds als ik voel langs de ruggen
Graat dat hij zijn spieren aanspant enzo maar anouk koole zij
Dat dat vanzelf weg moest trekken, verder is er niks meer aan hem te merken hij rent hij bokt en hij doetdus dat is wel fijn
en hij is weer mn oude vertrouwde stuiterbal
tsp schreef:gewoon zeg maar met je duim & wijsvinger stevig over de wervel heen gaan, of met de roskam stevig borstelen dan kan je zien bij zijn heupen of hij pijn heeft of niet, want dan spant hij/zij dat aan