Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Zijn draf is echt enorm verbeterd en de beginselen van de piaffe zien er ook fijn uit. Zelf vind ik het altijd prettig om iemand naast me te hebben om te helpen, maar ieder heeft zijn eigen manier en je paard lijkt het zo goed op te pakken. Let er wel op dat je je ben niet té ver naar achteren legt.
Ziet er goed uit hoor!

rockey schreef:@ cleo, deze discussie is al vaker gevoerd en ik ben ook van mening dat als je het uiterste van je Paard vraagt, je ook aan jezelf moet werken. Maar ik vind dat er mensen zijn die veel slechter zitten en dat melanie haar knappe zwarte totaal niet in de weg zit!
Naast dat je foto's en/of filmpjes ziet van een fijne combinatie, een gemotiveerde amazone die goed weet waar ze mee bezig is en de juiste begeleiding heeft en een goed paard, kan jij alles ook goed verwoorden en uitleggen
Je neemt de tijd om iedereen die vragen stelt geduldig en uitgebreid te beantwoorden. Ik vind dit bijzonder leerzaam!