Kiichi schreef:Of niet rijden
Ik luister enkel maar naar wat de eigenaar zegt (:
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
TeckTonie schreef:Kiichi schreef:Of niet rijden
Ik luister enkel maar naar wat de eigenaar zegt (:
lifaya schreef:Ik zou maar even een DA er naar laten kijken en keuren, want het ziet er gewoon niet goed uit. De manier van lopen alleen al. Daarbij is het gewoon beter om in deze weersomstandigheden helemaal NIET te rijden
TeckTonie schreef:Liesje1611 schreef:Ik snap überhaupt niet waarom je op zo'n paard kruipt, waar duidelijk echt wel wat mis mee is.
En dan ook nog eens op beton?! Sjeez.. Sorry hoor, maar sommige mensen..
Ik kon kiezen tussen beton of onregelmatige, bevroren weidegrond.
TeckTonie schreef:lifaya schreef:Ik zou maar even een DA er naar laten kijken en keuren, want het ziet er gewoon niet goed uit. De manier van lopen alleen al. Daarbij is het gewoon beter om in deze weersomstandigheden helemaal NIET te rijden
DA is al vele malen geweest, paard is scheef, kous af.
Prince moet elke dag bewegen van DA.
VinandoW schreef:Lekker kortzichtig! Ipv dat je nou van al deze bokkers wat aanneemt, wij proberen te helpen. Dit paardje heeft pijn en jou manier van rijden maakt het niet beter! Alleen maar slechter!
TeckTonie schreef:lifaya schreef:Ik zou maar even een DA er naar laten kijken en keuren, want het ziet er gewoon niet goed uit. De manier van lopen alleen al. Daarbij is het gewoon beter om in deze weersomstandigheden helemaal NIET te rijden
DA is al vele malen geweest, paard is scheef, kous af.
Prince moet elke dag bewegen van DA.
TeckTonie schreef:VinandoW schreef:Lekker kortzichtig! Ipv dat je nou van al deze bokkers wat aanneemt, wij proberen te helpen. Dit paardje heeft pijn en jou manier van rijden maakt het niet beter! Alleen maar slechter!
Dit is niet MIJN manier van rijden, dit is wat ik van de eigenaar moet doen! En aangezien ik Prince liever niet kwijtgeraak, LUISTER ik naar haar.
TeckTonie schreef:VinandoW schreef:Lekker kortzichtig! Ipv dat je nou van al deze bokkers wat aanneemt, wij proberen te helpen. Dit paardje heeft pijn en jou manier van rijden maakt het niet beter! Alleen maar slechter!
Dit is niet MIJN manier van rijden, dit is wat ik van de eigenaar moet doen! En aangezien ik Prince liever niet kwijtgeraak, LUISTER ik naar haar.
Iejoorr schreef:En de eigenaar krijgt wel les? Of heeft les gehad op dit paard?
Meid, ga er alsjeblieft af. In het filmpje vind ik dat het paard bijzonder vreemd loopt en zie ik WEL gesjor en getrek in die mond.
Liesje1611 schreef:Dit is niet MIJN manier van rijden, dit is wat ik van de eigenaar moet doen! En aangezien ik Prince liever niet kwijtgeraak, LUISTER ik naar haar.
Elin_ schreef:Charmaiineee schreef:Ik krijg trouwens gewoon pijn in mn mond en last van mn buik als ik naar je filmpje kijk..
hij loopt ook niet lekker, misschien moet je hem ; loslaaaaten.
Misschien moet je er zelf een opkruiiiipen, en dan weet je ook dat dat echt geen oplossing is.
Elin_ schreef:Hallo,
Andere topic ken ik niet en met vijandige reacties reageer je verdedigend terug dus dan komen we nog niet verder.
Mischien zie je het niet ,maar je bent vrij hard met je handen.
Ik wil er best een keer op hoor ,als je het zo aanbied.
Denk dat dit probleem nu alleen verergerd word.
Paard dat last heeft van de rug moet helemaaaaal niet al zijn spieren al direct hoeven te gebruiken ,lekker lange teugel.
Kan dat niet? dan ga je maar ernaast veel stappen![]()
Dus als je zegt waar ie staat ,wil ik best kijken of dat te doen is![]()
Als je aanbod serieus is.
Denk namelijk dat met geduld en veel passen terug ipv naar voren willen dit paardje best wel een echte 'goede dag' kan hebben
TeckTonie schreef:Iejoorr schreef:En de eigenaar krijgt wel les? Of heeft les gehad op dit paard?
Meid, ga er alsjeblieft af. In het filmpje vind ik dat het paard bijzonder vreemd loopt en zie ik WEL gesjor en getrek in die mond.
Eigenaar heeft les genomen op Prince, maar ze woont 80 km ver van Prince, en heeft nog een paard, met exact dezelfde moeilijkheden ook rechtgekregen, en dit met dezelfde methode.
Aan iedereen: Ik heb al gevraagd om te sluiten, maar ik krijg geen antwoord.