Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sammy1 schreef:ik wil mijn mening ook veranderen ,je komt zeer verwend over,dat is heel jammer,kritiek kun je niet mee omgaan,ik denk dat de meeste beslist niet jaloers zijn.
Lepeltje schreef:Wat een mooi paard heb je!
Maar ook een enorm groot ego... Een beetje bescheidenheid zal je sieren, daar kom je ook veel verder mee in het leven.
Zoals je je nu gedraagt hoop ik dat pappie en mammie je blijven sponsoren want in je eentje ga je het niet redden met deze instelling.
Sok schreef:sammy1 schreef:ik wil mijn mening ook veranderen ,je komt zeer verwend over,dat is heel jammer,kritiek kun je niet mee omgaan,ik denk dat de meeste beslist niet jaloers zijn.
Same here.. Dacht dat het ik toch aardig netjes bracht nog, duidelijk laten weten dat het een mening was..
Toch krijg ik een pb die op mij best aanvallend overkwam, stuur ik keurig een netjes berichtje terug. Stilte.
janouke schreef:Ja pap wilde naar de jury gaan, maar iedereen raadde hrm dat af want je hebt er toch niets meer een en je hebt er achteraf alleen jezelf mee!
Een jury mag me best lage punten geven, maar nietmet zo"n proef! Want op t schouderbinnenwaarts na was t vrijwel foutloos.
Hij mag zoals ik al zei nog wat opgerichter lopen! Maar ik heb veel liever een paard die er wat meer doorheen loopt dan een paard wat bovenin loopt maar niet door de rug!
Ik heb nu wel genoeg gehoord over oprichting enzo dus hier hoef ik geen reacties meer op! Iedereen heeft zo zijn eigen mening over,
janouke schreef:je hoeft me niet uit te leggen wat schouderbinnenwaarts is! Hij keek wat in de hoek waardoor hij wat naar binnenviel en ik begon dus wat te laat!
Iedereen zijn mening maar ik blijf bij mijn mening!