Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Aartje schreef:Ziet er wel erg handig uit ja! Maar dan moet de emmer niet te groot zijn.. ik heb een schraper en ben veel te bang dat hij zn voet in de emmer zet en dan ben je wel verder van huis....![]()
Maar een smaller emmertje en een goede oefening vooraf maken dit wel tot een ideale oplossing!
Ilsemarie schreef:Handig idd! maar ken je die speciale voerzakken niet dan? ik heb zo gauw geen foto van mijn eigen maar voor mijn pony had ik ook zo'n zak, die was al enkele tientallenjaren oud, echt ideaal! Kreeg hij vooral wortels in, had je niet overal alles oranje
Dit is misschien ook wat veiliger dan een emmer, en zit wat lekkerder met zo'n band. Maar zoiets is ideaal om te voeren inderdaad.
Nelleke1992 schreef:Hoe zet jij die vast met een strotouw of elastiek of ? Ik heb namelijk een haflinger die het de 2 andere ponys het leven zuur maakt zodra er eten aan komt dus vind dit wel een super oplossing!
CubaLibre schreef:Geweldig! Nou ben ik er ook wel aan gewend ondertussen. Mijn veulen (nu bijna jaarling) word zo gevoerd bij de opfok, echter hebben ze daar gewoon voerzakken van katoen. Ideaal en zo weet je zeker dat ze hun dagelijkse portie binnen krijgen. Echter de voerzakken die ze in de opfok gebruiken zijn niet echt Dazzle bestendig, die kruipt met zijn smalle neusje gewoon bij zijn vriendinnetje in de zak (en hij is ook de enige die dat bij haar kan/mag doen). Niet dat er dan nog wat in haar voerzak zit maar goed, wie niet waagt, wie niet wint denkt hij.....
Happie90 schreef:Goh, inderdaad wel slim.. ziet er allemaal erg relaxt uit..
Alleen wat ik me nou afvraag, ik geef mijn paard nooit kracht voer. Hij is 5 jaar, ik rijdt heel af en toe. Heeft hij het wel nodig dan? Wanneer besluit je om je paard krachtvoer te geven?
FromNorway schreef:Waar zit de Like-knop? Echt superleuk gedaan