Paard vs. Auto

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_babbel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 16:33

Liesje1611 schreef:
Stond je paard eigenlijk met anderen in de wei?
Laat ze maar bewijzen dat het JOUW paard was! Wat willen ze gaan doen, de autolak tussen zn tanden vandaan krabben? :')

zie je het al voor je compleet onderzoek ,, heel ncis over de vloer voor een dna onderzoek ,, whaha ,, hoop het toch niet echt voor je ,, hoop ook niet dat de eigenaar in beroep gaat , want dan zit je er maar mooi mee , ik zou iig kijken of ik mezelf vast veilig kan stellen

Silenna

mylittlejoy schreef:
Liesje1611 schreef:
Laat ze maar bewijzen dat het JOUW paard was! Wat willen ze gaan doen, de autolak tussen zn tanden vandaan krabben? :')

Haha, zie het helemaal á la CSI voor me, compleet met DNA onderzoek op de auto! :+

Ahahahah heeft een auto DNA dan?

_babbel_

volgens mij hadden we twee dezelfde berichten acher erlkaar lol

_babbel_

Re: Paard vs. Auto

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 16:34

nee de auto niet maar t dna van t paardje zit mischien op de auto :P

mellen95

Mijn vriend is er zo ook achter gekomen, dat mijn paardjes niet alleen gras eten :j
Ik had hem al gewaarschuwd, maar ja niet luisteren.
Gevolg de achterkand van de bus beschadigd, Meneer was eerst kwaad maar later zag hij ook wel in eigen schuld.
Nu staat de bus op een andere plek verder van het draad.
Maar daar hebben mijn monsters ook wat op gevonden, men neme een lange aanloop en stopt met 4 benen tegelijk voor de bus; gevolg de hele auto onder de blub := :=
Ach zo blijf hij en de paardjes bezig

mylittlejoy

Nee, maar misschien is er DNA van het paard overgebracht op de auto. Moeten ze bij alle paarden in de wei DNA gaan verzamelen om te kijken wie de dader is....:+

Edit: Ik zit zó op 1 lijn met Babbel... :D

Rchell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-12 16:35

Liesje1611 schreef:

Grappig dat je dat zegt liesje.. het tweede verhaal van hun was dat de oppas van de buren, toevallig een paardenmeisje van 14, hem in zijn mond zou hebben gekeken en lak op zijn tanden zou hebben gezien.. ik was eerst verbaast, toen vermaakt (wat een humor! ) en toen boos over deze bewering.. de Da heeft hem namelijk plat moeten spuiten om hem uberhaupt in zijn mond te kunnen kijken.. Hij laat alles toe (koker, oren, scheerapparaten, wormenkuren noem het op) maar zn mond.. dat vind ik niets.. ook met praam en halster met "gebitsopener" gedeelte (geen idee hoe het heet :+ ) krijgen we het niet voor elkaar.. hij blijft schudden.. Oftewel moet dan een verdomd goede paardenfluisterende 14 jarige zijn die dat voor elkaar krijgt bij Mijn knol :P

_babbel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 16:36

mylittlejoy schreef:
Nee, maar misschien is er DNA van het paard overgebracht op de auto. Moeten ze bij alle paarden in de wei DNA gaan verzamelen om te kijken wie de dader is....:+

Edit: Ik zit zó op 1 lijn met Babbel... :D

zoo grappig :+ hihi

mylittlejoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 16:37

@RGBrink: laat ze dan maar bewijzen dat dat de lak van hun auto was....wie weet voer jij wel dagelijks vier zilvergrijze Fiatjes aan je paard.

Rchell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-12 16:40

mylittlejoy schreef:
@RGBrink: laat ze dan maar bewijzen dat dat de lak van hun auto was....wie weet voer jij wel dagelijks vier zilvergrijze Fiatjes aan je paard.

hahaha ja idd.. en bokkers maar klagen over de hooiprijs! weet je wat een sloop-auto-zilvergrijze-fiat kost :P :+

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 16:41

Captain schreef:
Tsja, ik kan me voorstellen dat meneer niets van paarden weet en dit dus ook niet verwacht had..
persoonlijk vind ik dat jij aansprakelijk bent, het is jouw paard. :)

als mens zijnde kun je wel nadenken dat het een dier is en dus ook nieuwsgierig kan zijn.
dus dit had hij kunnen bedenken ;) het is zijn eigen schuld en vind het wel grappig :')

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 16:42

RGBrink schreef:
Ja die man van de verzekering vond ik echt helemaal top.. in zn pak met regenlaarzen ze de wei op.. Heeft zelfs zijn appel gedeelt met mijn paard en zei: Ja hebt altijd honger he vriend?.. _O- :+ Ik heb er hartelijk om gelachen met hem.. Na 10 min wist hij ook genoeg en zijn conclusie was al: zoooveel ruimte om te parkeren en dan toch strak langs het weiland.. das nie handig..

Edit: nee het is geen Shet haha.. een kwpn kruising van 1.72 (anders had ie toch niet bij het dak gekund! :+ )

O sorry :+ Had ik overheen gelezen. Op de een of andere manier zat ik ermee in mn hoofd dat het dat stukje bij het wiel is :')

Hihi maar die 14 jarige was vast een Penny die ook een zwarte hengst op de manege rijdt waar niemand op kan, alleen zij :j

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 16:45

Ze kunnen natuurlijk ook gipsafdrukken maken van de tanden van je paard, en die vergelijken met de afdrukken op de auto. :')

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 16:47

Liesje1611 schreef:
Ze kunnen natuurlijk ook gipsafdrukken maken van de tanden van je paard, en die vergelijken met de afdrukken op de auto. :')

:j Moeten ze wel die Penny erbij halen anders doet ie zijn mondje niet open

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 16:50

Magrathea schreef:
Liesje1611 schreef:

:j Moeten ze wel die Penny erbij halen anders doet ie zijn mondje niet open

Ja naja je moet het natuurlijk ook gewoon lief vraaaagen aan het paardje, niet zomaar eisen en met allemaal sjieluge hulpmiddelen aankomen, want dat is zooooo niet paardvriendelijk, je moet hem in de ogen kijken, en dan heeel diep denken: lieeeeef paardjuh, doe je mond open, want ik wil dat zoooo graag! En dan doet ie dat.

Rchell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-12 16:52

Liesje1611 schreef:
Ja naja je moet het natuurlijk ook gewoon lief vraaaagen aan het paardje, niet zomaar eisen en met allemaal sjieluge hulpmiddelen aankomen, want dat is zooooo niet paardvriendelijk, je moet hem in de ogen kijken, en dan heeel diep denken: lieeeeef paardjuh, doe je mond open, want ik wil dat zoooo graag! En dan doet ie dat.

Liesje kom het AJB proberen.. dat wil ik zien! :j

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 16:55

RGBrink schreef:
Liesje1611 schreef:

Liesje kom het AJB proberen.. dat wil ik zien! :j

Komt goed, ik help jullie van je probleem af!
Dan kom ik wel op mn zwarte arabische hengst, die alleen ik kan rijden, want hij is zoooo gevaarluk voor mensen die niet weten hoe ze hem moeten behandeluun.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 17:01

Zoiets:

Afbeelding

(Wat zit zij eigenlijk ver naar achter.. en hangt ze nou aan de teugels? :') )

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 17:04

JAAAA DAT ZIJN WIJ!

Rchell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-12 17:04

haha dat was meteen mijn eerste ingeving: jeetje wat ver naar achter... en ja die teugels.. slechte poster (niet gemaakt door paardenmensen.. )

Maarre.. nee zonder gekheid.. ik ben heel benieuwd of ik er nog iets van hoor.. Ze waren woedend.. maar dat is nu wel voorbij.. Ik ben bij hen op de zaak geweest (centjes in overvloed kan ik vertellen.. ik hoorde iemand een potje verf afrekenen.. pffffff.... daar koop je de halve gamma voor, maar oke.. dat hoeft natuurlijk niets te zeggen over hun persoonlijke financiele situatie.. maar dat doet de auto al, want die bleek echt voor privegebruik).. en heb toen de schade mogen 'bewonderen'. De dame in kwestie was nog wel oke.. maar die man... daar zat geen greintje redelijkheid in.. alles was mijn schuld.. (nouja.. mn eekhoorn :+).. Dus ben heel benieuwd of ik er iets van hoor..

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 17:06

Als het erop aankomt gewoon zeggen dat het jouw knol niet was.

'neehoor, hij bijt echt niet!'
*HAP*
'oooooh, dat doetie anders nooooit!'
:')

Rchell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-12 17:18

Heb voor de grap even gekeken.. nieuwwaarde van deze auto ligt afhankelijk welk model tussen de 82.900,- en 181.000,- .... dat bedoel ik

Edit: wel humor.. krijg nu verschillende banners van autokrassen-reparatieservice tot autoverzekeringen op bokt te zien :P
Laatst bijgewerkt door Rchell op 23-01-12 17:21, in het totaal 1 keer bewerkt

mylittlejoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 17:21

En voor een potje verf voor zo'n moeten waarschijnlijk zo'n 36 zilveren halskettingen vermalen worden. Tja, dan zit je al gauw aan de 8000 euro natuurlijk.

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 14:04

Ben ik dan de enige die zo'n waaihoofd zou zijn dat ze de auto ook aan een weide zou durven parkeren? :+
Vind het jammer voor de man, vind niet dat ie er iets kan aan doen, maar jij kan er ook niks aan doen.
Geen schuldigen hier :+

Rchell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-12 14:10

Unicorn: heb jij een auto van die waarde dan? ;) denk dat als iemand een oud barrel heeft waarop een krasje meer of minder neit uit zou maken die gok wel zou nemen.. maar goednieuwe auto van ruim een ton.... := :P