potverdorie wat zijn jullie een prachtige combinatie samen ! idd echt een sprookjes filmpje ook een groot compliment naar de gene dit het filmpje heeft gemaakt wat een super ruige haf heb je onder je kont meid .
janouk
Geplaatst: 21-01-12 08:49
Eva, prachtig filmpje heb je gemaakt die opnames tegen de ondergaande zon zijn prachtig. Ik zie Lisa, dat jullie er weer helemaal lol in hebben samen. Duidelijk geen dipje meer te zien.
Liiisaaa
Geplaatst door de TopicStarter: 21-01-12 11:18
Wauw wat een onwijs leuke reacties! Krijg er helemaal kippenvel van!
Klopt inderdaad dat hengsten als Nibbit niet meer op de keuring verschijnen, we zijn er zeker wel geweest met hem jaren terug.. Maar nu hebben we er helemaal geen zin meer in, Nibbit wordt er voor mij niet anders van
Ook ben ik het eens met de complimenten voor Eva, het filmpje is echt perfect in alle opzichten!
@janouk: Het dipje is inderdaad compleet verdwenen, we zaten gewoon op een dood spoor toen. Nu hebben we weer les, Nibbit kent allerlei nieuwe truucjes en ik hem de lol weer compleet terug gevonden
Kippie89
Geplaatst: 21-01-12 11:29
Jeetje wat prachtige haf!! en een super mooi filmpje
Wat is Nibbit toch een onwijs knappe man.. (Mag je trots op wezen). Complimenten inderdaad voor die gene die het filmpje gemonteerd heeft ''super gedaan''
V_eraa
Geplaatst: 21-01-12 13:55
Waaaauww! Suuuper mooi filmpje. Echt complimenten aan degene die dit in elkaar heeft gezet. & wat een pracht paard
Ik heb met tranen in mn ogen zitten kijken! Prachtig gefilmd, gemonteerd en die muziek.. PRACHTIG! Jullie zijn echte vrienden zo. Heerlijk!
Indra_S
Geplaatst: 21-01-12 15:03
zo dat was 4 minuten lang met openmond naar het beeldscherm kijken,
echt mijn respect voor dit prachtige, prachtige paard waar jij zo veel mee hebt bereikt en ook mijn respect voor eva die dat allemaal zo mooi heeft vast gelegd!
Nell_
Geplaatst: 21-01-12 15:27
Super mooi! Vind het altijd net zo'n sprookjespaard!
yessicamandy
Geplaatst: 21-01-12 15:48
Wauw, wat een prachtig paard En een prachtig filmpje