Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. 
. Ik moet trouwens zeggen dat ik het dwingen in een onnatuurlijke zit niet echt vind, wat sommigen hier zeggen. Ik heb altijd zadels gehad met wat minder wrong en vind niet dat ik mijn been nu verder terug heb liggen ofzo. Als ik van de zijkant kijk, dan is mijn hak netjes op 1 lijn met mn billen, zoals het ook hoort. Maar goed, hij gaat binnenkort weer weg en ik zoek verder
.
is dat geen optie?

Leorah schreef:precies.. inruilen doe ik sowieso niet aan, dat kost me 100-200 euro aan wat ik ervoor krijg dan.. en dat stop ik liever bij mijn budget in als je begrijpt wat ik bedoel.
snap ik 
wat ik maar wil zeggen, is dat niet iedereen je bedondert.
.
. Maar bedankt. Ja ik ga toch liever voor een tweedehands dan een nieuw zadel.. dan kan ik net iets beter kwalitatief voor mijn budget. Maar goed.. als t maar past en goed zit. sultan15 schreef:wat heerlijk dat ze aan huis staan, maar inderdaad een nadeel ivm de voorrijkosten. Een goed passend zadel hoeft niet duur te zijn tweedehands. Ik zie trouwens dat je/jullie zelf tweedehands zadels verkopen en een pas service hebben? Zit daar geen goed zadel voor je tussen?