Nou, aan de hand van je tekst had ik iets ergers verwacht, maar het is een knap paardje hoor! En helemaal niet te mager, wel wat weinig spier, maar echt te mager vind ik 'm niet. Verder ziet hij er goed uit, jullie zijn een leuk stel samen
Calimero_
Geplaatst door de TopicStarter: 06-01-12 11:13
Nou ja, het gaat in ieder geval niet goed met hem. We gaan dinsdag met hem naar de kliniek.
Belarus is in de kliniek gebleven voor 1 of 2 nachtjes. Ik was super tevreden over hoe we werden behandelt in Emmeloord! Volgende keer ga ik er meteen heen.
Het kwam er op neer dat ze dacht dat het 3 verschillende dingen zijn. Belarus heeft in de laatste paar dagen ineens heel veel mok op zijn hele been achter gekregen.. Hier heeft hij dus dat vocht in de benen van en dit moet zo snel mogelijk weg en wordt hij dus voor behandelt. Verder zijn ze erachter gekomen dat er iets niet lekker zit in zijn luchtwegen. Dus ze zei dat het helemaal niet vreemd klonk dat hij inderdaad een virirusje heeft gehad. Ook hier krijgt hij een kuur voor. Verder vind ze het erg vreemd dat hij dikke sprongen heeft en al helemaal als het erger word met beweging. Hier worden dus nog foto's gemaakt maar die wou ze samen met de orthopeed..
Knap paard! Nou, ook al zijn de meeste arabieren geen dikkerds, ook een arabier hoort vol te zijn. En ik vind deze man ook behoorlijk schraal. Maar alsnog een heel aansprekend koppie een gave foto's! Hopelijk komt het allemaal goed met jullie twee! Belarus ziet er anders nog wel heel vrolijk uit:)