Wat een leuk overzicht! Echt leuke foto's en die tekst erbij! Denk dat menig paard jaloers is op zijn leefomgeving en avonturen. Hoop volgend jaar weer zo'n leuk overzichtje te zien .
Heel leuk topic en wat een nuchtere zo te zien. Is het een opfok waar hij in staat of echt een pensionstal. Zoek nog een natuurgebied /opfok adresje
Polivy
Geplaatst: 07-01-12 07:43
Wat ziet hij er goed uit! Elke keer zie ik weer hoe goed jullie bij elkaar passen . Fantastisch om te zien. Dat 2012 maar een fantastisch jaar voor jullie mag worden!
Wat is hij mooi geworden met korte manen zeg! Echt een prachtige fjord! Je moet wel beloven dat je ook rijfoto's maakt als hij over een tijdje onder het zadel mag hoor!!
Leeuk topic! Erg leuk beestje hoor! Fijn dat je al zoveel kan met 'm.
RoWi
Geplaatst: 16-01-12 00:46
Wat leuk om hem terug te zien! Ik weet nog wel dat je de foto's plaatste van een klein fjordenveulentje, met een dekentje om omdat het toen nog zo koud was buiten
ja rowi wat schattig was hij daar he.. de tijd gaat zo verschrikkelijk snel! fotos onder het zadel duren nog even hoor ben nu begonnen met beetje longeren, dat pikt hij al heeel goed op
RoWi
Geplaatst: 16-01-12 20:26
Ja inderdaad. Voor je het weet zijn ze groot, haha. En wat leuk zeg!
xNK
Geplaatst: 16-01-12 20:31
Wat een mooie fjord
Mijn pony had ook wolfskiesjes (en de himalaya in zijn mond)
_clau_1991
Geplaatst: 16-01-12 20:37
Kobalt is errug leuk! Op die foto waarbij dr iemand met een cowboyhoed in zn stal staat vind ik het commentaar echt hilarisch. Lig telkens in een deuk als ik het lees
Haha ik ben tegelijkertijd jarig! Ook op 3 januari.. voortaan zal ik dus aan hem denken! Super leuke topic!
BeeMed
Geplaatst: 16-01-12 22:55
3 jr al weer, wat gaat de tijd hard. Kan me die baby foto nog wel herinneren (omdat ik die toen zo schattig vond, met die deken) Het is een erg mooie fjord aan het worden. Leuke foto's en leuk commentaar:)