Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
:D weinig slapen, veeeeel lol trappen! 
inskimberly schreef:Ik ben er dus volgende week donderdag voor het eerst. Kan iemand mij vertellen hoe een dag op de stallen er ongeveer uitziet?
wel een beetje penny van me maar daar wordt ik toch blij van
en dan is het natuurlijk belangrijker om te zorgen dat op locatie alles vlekkeloos verloopt dan de uitslagen online zetten
Beam schreef:het evenement is voor iedereen nieuw. dus dit zijn puntjes die volgend jaar zeker weten beter zijn. het is voor een ieder even bekijken hoe alles verloopten dan is het natuurlijk belangrijker om te zorgen dat op locatie alles vlekkeloos verloopt dan de uitslagen online zetten
Michael1104 schreef:Beam schreef:het evenement is voor iedereen nieuw. dus dit zijn puntjes die volgend jaar zeker weten beter zijn. het is voor een ieder even bekijken hoe alles verloopten dan is het natuurlijk belangrijker om te zorgen dat op locatie alles vlekkeloos verloopt dan de uitslagen online zetten
dit is gewoon iets van EQI want hetzelfde geldt voor hengelo en de steeg. Zo veel werk is het niet om de tussenstanden te publiceren.
Erg jammer voor het evenement dat er gister bijna niemand op de tribune zat, zo gaan al die wedstrijden wel verloren.
dus eerste keer drachten is toch nieuw...
kunnen wij, degene die er niet heen kunnen, ook meegenieten