Wow wat is hij gaaf getekend zeg! Volgens mij heeft hij vooral spieren nodig, dat kost tijd, hij is nog jong komt vast en zeker goed, geduld is een schone zaak
Wauw, wat een prachtig paard! En 1.80, jeetje wat een hoogte! Die van mij is ook een tijdje zo mager geweest, we hebben haar toen luzerne en maiskorrels gegeven om weer aan te komen en dat werkte echt ontzettend goed! Ik ben benieuwd hoe hij er over een tijdje uit ziet
Ik gok dat ie momenteel nog geen 1.80 is maar volgens de osteopaat was ie hard op weg! Erg leuk als je zelf maar 1.69 bent
@Marloessje Kan kloppen ja! Volgens mij heb ik laatst in Oenkerk na jou gestart Ook met je vosje!
@Marloes, die van mij zit nu veel aan de senior priories. Eigenlijk bedoeld voor oude paarden zonder tanden maar hij vindt het heerlijk en volgens mij werkt het wel. Mais kijk ik altijd mee uit omdat ie zeker wel genoeg energie heeft. Luzerne zou ik nog eens naar kunnen kijken
LoveMickey
Geplaatst: 30-12-11 16:22
Owhh,, ik haat tuigers, maar deze is wel hééél gaaf!
Achja, bokt zou bokt niet zijn als mensen niet zo zouden zeuren en niet alleen het slechte zien. (Niet voor iedereen!) Ik vind hem prachtig!
Ik vind m prachtig en ja iets schraal in de bespiering, maar dat komt idd door de groei. Qua vetjes zie ik ze graag slank. Als straks zijn hoogte is bereikt komen die spiertjes er ook wel bij.
xMarianne
Geplaatst: 30-12-11 16:33
Wat een prachtige tuiger heb je Heel veel succes samen :
Oei. Veel te mager, weinig bespiering vind hem er slecht uit zien
Nah wat een onzin om dat zo te zeggen zeg Overdrijven is ook een vak, pfff!
Ik vind hem echt práchtig! Hij is een beetje mager maar hij glimt hij oogt hartstikke fris en wakker, dus ik vind hem er juist heel goed uit zien. en was een mooie lange benen! Ik vind hem echt geweldig
Dat is een grote flinke jongen, maar zeer zeker knap ! En dat die mager is vind ik niet eens storend, ja idd probeer maar eens een paard wat in de hoogte schiet ook nog eens breed te krijgen alles gaat de hoogte in wat je er in propt. Het is zeker een knapperd
Wauw, heel mooi paard. Gaaf die lange benen, daar hou ik wel van!
Lieees
Geplaatst: 05-01-12 11:26
Ik vind dat commentaar over dat hij te mager is echt heel overdreven. Wat verwacht je dan van zo'n reus, daarbij is het ook gewoon de manier hoe ze gebouwd zijn en zie ik op geen enkele foto ribben. Hij ziet er super uit ts!
Ja hoor, Kas weet ik nog wel! Wie vindt hem te mager? Issie echt niet, eindelijk eens een paard dat goed op gewicht is. Is ook zijn bouw, veel tuigers zijn niet aan de bolle kant. En maar goed ook.