x_Heidi schreef:Ninia schreef:Wat een narigheid! Ik heb wel een vraag. Ik ben zelf verpleegkundige op de IC, maar ik snap werkelijk niet waarom je naar huis bent gestuurd met een onbehandeld gebroken been. Heb ik echt nog nooit gehoord. Normaal krijg je direct de uitslag. Hebben ze hier uitleg over gegeven?
Beterschap hoor!!
Ja het was een beetje raar, we moesten overal heeel lang wachten (waren om 2 uur in het ziekenhuis en om 6 uur gingen we weg) terwijl we bijna niks hoefde te doen, eerst de foto's, toen zeiden ze ja gebroken maar ga maar naar de spoedeisende hulp (?) en die man daar ging aan mijn been lopen trekken "doet dit pijn" JA ik heb net gehoord dat het op 3 plekken is gebroken. Toen was t oooh sorry en ging hij weg met een man overleggen, en toen zei hij je moet een CT scan, die was gemaakt en toen stuurde de ct mevrouw me weeeer naar de spoedeisende hulp (ze weten toch al wat ik heb?!) en die deed er gips om heen en ze je moet morgen worden geopereerd kom nuchter. Dus ik kom gister aan en ze zeggen me ja het moet worden geopereerd, binnen nu en 2 weken. Toen zei mijn moeder: ze zeiden dat het vandaag moest! en toen zei die arts ooh, ooh dan kijk ik wel even. En toen zeiden ze ja het mag toch morgen. Dus ik snel broodjes eten want ik had honger![]()
en nu moet ik vandaag.
Maar wel ingegipst dus. Dat hoor je wel vaker.Maar met zo'n rare breuk hadden ze het van mij meteen wel mogen opereren eigenlijk. Maar goed,dat heb je nu als het goed is allemaal achter de rug. Hopelijk is het goed gegaan en valt de pijn mee. Niet zuinig doen met pijnstilling hoor, herstel verloopt beter als je weinig tot geen pijn hebt. Beterschap!

Otje loopt graag voor de kar
en hij houd van hardlopen dus dan gaat ie rennen en Ottie draaft er naast, echt schattig

), dus ik gooide direct mijn gewicht enzo op mijn andere been, en probeerde steun ergens aan te vinden (stond vrij dicht bij de omheining) en de gene die er bij was die was ook binnen no time bij mij.
maar daarna krijg ik fyshio en hoop ik dat ik heel snel weer op ot zit!