Ja, dat is makkelijker voor mij en mijn paard, staat ook op de vorige pagina @pinkypie: dan hoop ik alleen niet dat je blijft hangen
Maar train je je paard dan niet helemaal scheef? Of corrigeer je dat dan weer met dressuurmatig rijden?
Surprise_Boy
Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-11 15:07
Wel een beetje, maar ik rij geen dressuur. Af en toe een buitenritje, maar verder niet. Daarom is het dus ook belangrijk dat ze tegengewicht leren te geven, anders worden ze scheef, ja . @evelli: die ken ik, ja, zij doet kozakken voltige . Komt idd ongeveer op hetzelfde neer, maar zij zit geloof ik in België
zeer gaaf om te zien! ik wil het zelf ook een keertje proberen maar ik moet eerst zelf nog een goede basis krijgen en het lijkt me dat mijn knieën niet zo blij worden van zulke capriolen
Surprise_Boy
Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-11 19:32
Die van mij zijn er ook niet altijd even blij mee, hoor! Je moet wel tegen een stootje kunnen maar dan heb je ook wat .
Hahahaha, ik heb echt moeten lachen!! Wat onwijs ruig!!
Surprise_Boy
Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-11 20:41
Haha, bedankt! Die foto met tekst in je profiel, echt supermooi!
korbakimmy8
Geplaatst: 21-12-11 21:25
Ik vind dat echt vet gaaf!! Op slagharen heb je ook een show en doen ze dat ookallemaal en gaan ze ook onder het paard door tijdens het galopperen! Echt cool! Jij doet het ook super!
Surprise_Boy
Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-11 21:26
Dank je! Ken je the Future Guys? Die skieën ook nog erachter!
Wow, gaaf hoor! Dat je je dat jezelf helemaal hebt aangeleerd, heel knap! Maar wat een lef, ik zou het echt nooit durven!
leanR
Geplaatst: 22-12-11 16:19
Volgens mij krijg je daar wel even een sixpack van Ik vind het echt super knap,en dat je het durft!
Ik kan een achteroverhandstand van mijn paard afff!
Ilse_123
Geplaatst: 22-12-11 16:43
wouw!! geweldig, dit wil ik ook =D helaas vind ik het al moeilijk om gewoon op mijn paard te stappen, al staat die stil en heb ik een krukje de future guys heb ik welleens gezien, die met die skie was heel grappig, ze vlogen uit de bocht en skiede (? ) zo het publiek in
Wat onzettend gaaf, ik zou het je echt niet na durven doen
Surprise_Boy
Geplaatst door de TopicStarter: 22-12-11 21:35
@Fifteen: haha, dank je! @UMayDream: je laat er mensen idd mee schrikken, ja, suicide drags doen het daar ook goed bij vaak gaan mensen langzamer rijden of komen ze naar je toe of alles wel goed met je gaat
Haha, zou je es moeten doen voor de grap, op dressuurwedstrijd gaan, inrijden, gauw even zadel ed omwisselen en dan zo over het terrein sjezen (afgezien van het feit dat dat niet zo veilig is, lijkt het me erg leuk )
Surprise_Boy
Geplaatst door de TopicStarter: 22-12-11 21:38
Lijkt me wel geniaal, ja! Zometeen willen de andere paarden dan ook rennen, alle paarden op hol .