Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
maar zijn lot was iets minder gunstig dan boke helaas... Sabien en pluto staan nu ook te koop schijnbaar
Wat was met Ravel dan? Ouderdom of ook wat aan de hand?

Ik dacht dat hij zowat even groot als [***] was, maar hij haalt toch ruim de 1.50m (moet nog eens kijken of ik hem eens goed kan opmeten, bij gelegenheid) en dat was toch niet de bedoeling
Maar ach, hij is lekker breed & stevig, dus dan komt dat al heel anders over

Pluto staat ook te koop, dat is ook de pluto die aangekomen is na de hele oude pluto

Maar 2 is wel genoeg
De nieuwe Pluto zeg maar heb ik nooit op gereden ofzo

armanike schreef:Ravel had bloedwormen en die hebben ze toen maar naar de slacht gebracht, zelfde verhaal met isaura. Ja klopt, ik hoop ook dat sabien en pluto een goede thuis krijgen
Kan je [***] fijn blijven volgen, en altijd welkom om hem te bezoeken 
En anders hadden ze hem ook niet aan mij meegegeven, ze kennen mij wel een beetje van hier op het forum met mijn andere pony enzo
[***] heeft nu een thuis en blijft fijn hier, zou 'm nu al niet meer kunnen missen
De enige reden dat hij zou terug gaan is als er echt drastische veranderingen in mijn leven plaatsvinden, dat ik het financieel echt niet meer trek, of zo lichamelijke problemen zou krijgen dat paarden geen optie meer zijn. Dat soort dingen ... Maar verder blijft hij gewoon fijn hier 
maar ik ben haar toen ze er een tijdje stond nog eens gaan bezoeken en nog een stukje mee gaan rijden enzo). En dan is er nog een ander paardje naartoe gegaan maar dat bleek niet zo goed te gaan, weet ook niet wat daar toen mee gebeurd is
Maar verkopen zullen ze toch verkiezen denk ik

Niet zoals oorspronkelijk gepland
maar voor mijn gevoel een stuk beter
Het moest zo zijn