Het is wel een mooi beestje om te zien!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sonja schreef:TS, echt, fjorden worden geen 167 (je zit er bij deze zo'n twintig centimeter naast zo te zien), een Mexicaanse neusriem hoort niet te zitten zoals jouw paard 'm draagt, en je instructrice zit ook behoorlijk typisch in het wijken, wat overigens een oefening van weinig waarde is als ze wil gymnasticeren dus ook daar wordt je onzin verteld.
Je hebt een leuke pony, waar je terecht trots op bent, maar je vertelt echt een beetje onzin.
_haflinger schreef:Ik kan tegen kritiek ja, maar ik hou zeker neit van afkraken.
Bonita_Bon schreef:Sonja schreef:TS, echt, fjorden worden geen 167 (je zit er bij deze zo'n twintig centimeter naast zo te zien), een Mexicaanse neusriem hoort niet te zitten zoals jouw paard 'm draagt, en je instructrice zit ook behoorlijk typisch in het wijken, wat overigens een oefening van weinig waarde is als ze wil gymnasticeren dus ook daar wordt je onzin verteld.
Je hebt een leuke pony, waar je terecht trots op bent, maar je vertelt echt een beetje onzin.
precies! wijken is een mooie oefening om hem te laten wijken voor druk zodat je een basis legt om later buigingsoefeningen (SB) te rijden en hem daarmee te gymnastiseren. Ook leer je hem en jezelf (moet je juf ook even aan werken) begrenzen en loslaten (aannemen buiten teugel etc)
Pippaa schreef:_haflinger schreef:Ik kan tegen kritiek ja, maar ik hou zeker neit van afkraken.
Het is niet afkraken, het zijn tips. Dat iedereen het er zo ongeveer mee eens is met wat er wordt gezegd, kan je dus opvatten als afkraken. Maar iedereen heeft of had het beste met je voor, al is sinds de opmerking over de stokmaat weinig zinnigs meer tegen je te zeggen... Een fjord kan nou eenmaal niet raszuiver 1.67 worden.
Focussed schreef:Ik moet trouwens wel een beetje lachen om je eigen opmerking in een ander topic die ik tegen kwam..Citaat:Een mexicaans hoofdstel is speciaal voor springen
Ik zie jullie veel springen in de foto's in de OP..
_haflinger schreef:wij hadde de longeerlijn door de eerste ring gedaan en dan aan de buitenste vast gemaakt. is slecht te zien op de foto. We hebben zo'n ander ding, mar die gebruiken we liever niet bij zolar, want dan heb je minder controle