Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Calimero_ schreef:Als hij 'door jou' niet goed in z'n vel zit, zie je dan geen mogelijkheid/uitdaging om daar verandering in te brengen? Ik weet niet of het komt doordat je zelf niet goed in je vel zit, of door iets anders, maar ik kan me voorstellen dat jullie er allebei sterker uit zouden kunnen komen?Ik heb een therapeut gehad die naar paarden 'luistert. Deze heeft me vertelt dat Belarus niet gelukkig is en goed in zijn vel zit door mij...
Calimero_ schreef:Elke keer een nieuwe baas? De vorige eigenaar heeft hem sinds veulen af aan gehad. Ik heb hem nu bijna een jaar. Dus zo erg is het nu ook weer niet. Ik ben niet wispelturig, ik twijfel over of Belarus op het moment gelukkig is. En dat is wat ik het belangrijkst vind. Ik probeer dus juist niet aan mij te denken maar juist aan mijn paard. Ik heb een therapeut gehad die naar paarden 'luistert. Deze heeft me vertelt dat Belarus niet gelukkig is en goed in zijn vel zit door mij...
Dus misschien de volgende keer eerst vragen hoe en wat voordat je oordelen velt over iemand die je niet kent.