Wauw! Wauw! Wauw! Super gave foto's, vooral de laatste. Tip: uitvergroten op canvas. Als ik dit zie, moet ik mijn mannetje toch maar weer eens porren. Heel leuk als je samen zo'n passie kunt delen. Ach eigenlijk mag ik niet klagen, want ik doe het samen met onze dochter.
Barroco
Geplaatst door de TopicStarter: 08-12-11 14:02
Echt superleuke reactie's iedereen
Fiona, haha ben ik echt zo veranderd in mijn gezicht? Zal het geluk wel zijn
Mies, goed gespot joh Haha ik moet altijd lachen om Dito's galop op foto's, het blijft net een hertje Maar goed, we hebben een draf en een stap waar we trots op kunnen zijn .
Denise, als we eindelijk een koophuis hebben gevonden, denk ik dat deze groot aan de muur komt
Mando, dank je! De Tink is aardig aan de maat en die van mij is niet zo groot> Kelt is rond de 1.62 en Dito rond de 1.52
Luckymelody, dank je en met je dochter is ook heel speciaal.
NienSCHaap
Geplaatst: 08-12-11 17:30
Dat heeft Sanne weer mooi gedaan en ik vind jullie beide, je vriend en jij een knap stel zo met de paarden Niks is mooier dan samen genieten en deze plaatjes zijn erg geslaagd om naar te kijken en te blijven kijken.
Super gave foto's! Heerlijk hè dat je nu zo het strand op kunt. Dito en kelt zien er goed uit, vooral dito zie ik echt verschil in zijn bespiering in vergelijking met de laatste keer dat ik hem gezien heb. Leuk om te zien, en wie weet kom ik jullie volgend jaar nog eens tegen in de duin of strand, alhoewel we daarvoor toch te ver van elkaar af staan ben ik bang..
Gaaf hoor!! Vooral de foto's van Kelt in flinke galop langs/in het water spreken mij erg aan En Dito ziet er haast uit als een echt dressuurpeerd naast Kelt hihi Zo keurig aan het draven is ie! Laatste foto is er 1 om uit te laten vergroten, of mooier nog te laten schilderen...
Ohhhh, heerlijke plaatjes! Bandito is toch een pracht paard, maar ehhhhh, Kelt mag je hier ook zo komen inleveren hoor! (zeker in die wind die sokken en manen prachtig!)
Talithah
Geplaatst: 09-12-11 20:31
Knappe paarden, knappe amazone, knappe vriend, knappe hond en een knappe fotograve...dus kan niet anders dan een mooie fotoshoot worden.
Echt toppie , jullie zijn rijk!
Samen van dezelfde sport genieten en samen erop uit!
Echt gaaf!
Britt_S
Geplaatst: 10-12-11 20:01
wat een geweldige foto`s! en die laatste is heel mooi
Marietje1990
Geplaatst: 10-12-11 20:31
Britt_Mara schreef:
wat een geweldige foto`s! en die laatste is heel mooi
Helemaal mee eens. Lijkt me heerlijk als je op deze manier je passie kunt delen
Piloetje
Geplaatst: 10-12-11 21:54
Mooie foto's, en mooie paardjes ook! Had je vriend het niet vreselijk koud in dat shirtje? !!!!!
Echt supermooie foto's. De foto waarbij Dito een soort van sprongetje maakt vind ik echt heel grappig! En ook de laatste foto, echt fantastisch! Als je kunt nabestellen kun je echt de laatste doen!
PS: Je hebt echt geluk met een vriend die net zoveel geniet van paarden als jijzef!
LastDream
Geplaatst: 11-12-11 13:48
zo mooie foto's
vooral die kruiising fries is echt prachtig
Aline
Geplaatst: 12-12-11 15:59
Wat een prachtige foto's en een super mooie dag zo te zien om samen op het strand te rijden en uit te waaien! De laatste foto vind ik er echt perfect eentje voor op een kaart... (met bepaalde aankondiging ). Super mooi!
Barroco
Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-11 00:06
Echt zoveel reactie's, onwijs leuk iedereen!
Aline, zou toch leuk zijn als dat er een keer van zou komen haha
Talitah, dank je voor alle geweldige complimenten
Sjolvir, haha ja zelfs Tinkers kunnen prachtig zijn, Kelt is en blijft een plaatje!