Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lauraennala schreef:Ik heb ook jaaaaaren op een manege gereden,
Ik heb er altijd heeel veel van geleerd, juist door op zoveel verschillende pony's te zitten.
Ik reed zelf in een van de gevorderde lessen, maar reed soms mee in een wat mindere les ( als een van de pony's weer eens vervelend was) ik vind het erg fijn om dan weer even terug te gaan naar de basis.
En ook al is je pony tot gevaarlijks aan toe op vreemd terrein, dan is het juist goed om er mee te oefenen!
Als je dat niet wilt, is het je eigen probleem en dien je je ter gedragen net zoals elke andere klant.
KLfan schreef:Lauraennala schreef:Ik heb ook jaaaaaren op een manege gereden,
Ik heb er altijd heeel veel van geleerd, juist door op zoveel verschillende pony's te zitten.
Ik reed zelf in een van de gevorderde lessen, maar reed soms mee in een wat mindere les ( als een van de pony's weer eens vervelend was) ik vind het erg fijn om dan weer even terug te gaan naar de basis.
En ook al is je pony tot gevaarlijks aan toe op vreemd terrein, dan is het juist goed om er mee te oefenen!
Als je dat niet wilt, is het je eigen probleem en dien je je ter gedragen net zoals elke andere klant.
Ze heeft iemand hersenletsel bezorgt sorry maar dat wil ik liever niet.
Over het algemeen ben ik niet zelfverzekerd en ik ben niet een beter mens of verwaand. Echt niet. Ik ben een van de rustige types. Ik bedoel dat doordat ik met die mensen meer omga sneller iets gedaan krijg etc.
#zwerfkei wat wil je daarmee opschieten
Roosch schreef:Weet jij wat verwaand betekent?
Het spijt me, maar je ontkent dat je verwaand bent maar je zegt wel allerlei dingen die dat juist tegenspreken.
KLfan schreef:Lauraennala schreef:Ik heb ook jaaaaaren op een manege gereden,
Over het algemeen ben ik niet zelfverzekerd en ik ben niet een beter mens of verwaand. Echt niet. Ik ben een van de rustige types. Ik bedoel dat doordat ik met die mensen meer omga sneller iets gedaan krijg etc.
KLfan schreef:Ik weet wat verwaand betekent, jullie vatten de uitspraken alleen anders op. Ben echt niet het meisje dat altijd op de 1ste rij wil zitten moet werken voor mijn geld en wil dan ook waar voor mijn geld, dat is toch niet zo gek?
#nicky rilana, we zijn er achtergekomen dat ze daar ook vroeger heeft gestaan. Maar aan haar zit een nogal emotionele waarde aangezien mij opa er voor heeft gezorgt dat ik een pony kreeg.
JoyCiej007 schreef:ik typte hersenletsel dit kan ook komen door een ernstige val. Ik ben een van de weinigen die ook mijn pony kan rijden maaar het is gewoon te risicovol om nog een paar hersenen daarvoor op het spel te zetten en het mag niet van mijn ouders. Daarintegen verschuil ik me niet achter dat verhaal want het is helaas waargebeurt,KLfan schreef:
Misschien moet je dan eens proberen om ook niet zo over te komen......... want zo komt het dus wel écht over!
En over je eigen pony; is dat beest nu werkelijk zó gevaarlijk dat hij anderen de hersens in slaat en weet-ik-veel-wat?
Dan hoort-ie idd enkeltje slacht te krijgen ipv. bij een 15 jarig meisje ondergebracht te worden.
Als jij echt kan rijden, kan jij je eigen pony ook rijden, op ander terrein etc. etc. Heb 't idee dat je je een beetje verschuilt achter het 'gevaarlijke pony' verhaal. Als ik perongeluk van een paard af kukel kan ik ook zeggen 'dat paard heeft me een hersenschudding bezorgd'....
KLfan schreef:Mij best dacht ik maar aangezie ik al de beste was van de groep
Ik ben zelf 15 heb 8 jaar rij ervaring en kan ook echt wel rijden heb thuis eigen pony,
Ik ga het ook met de instructrice regelen, heb ook een hogere stand dan de normale ruiter daar en werk er ook
Word over het algemeen ook voorgetrokken in de les en kan daar goed met de instructie overweg, lunch met ze werk er etc. ben 15 jaar oud en sta wel hoger door de rest
vibabu schreef:Maar wie zegt dan dat er een ander op jouw "gevaarlijke" pony moet? je kan toch zelf op die pony in de manegeles gaan?
KLfan schreef:vibabu schreef:Maar wie zegt dan dat er een ander op jouw "gevaarlijke" pony moet? je kan toch zelf op die pony in de manegeles gaan?
Dit kan dus niet dan moeten we haar vervoeren met de trailer en probeer haar daarna maar eens rustig uit tekrijg1 miljoen voor degene die het lukt zonder haar iets te geven
#tessyke het is geen nonsen!!!
zij geeft niet in de winter aanhuis les wegens de kou
niveau word wel naargekeken maar mensen moeten ook willen en nu matchden de niveaus nie bij elkaar.
paardenfreak schreef:wat heeft het verhaal van haar eigen pony hier mee te maken.
als ze op de manege lest op een manege pony is dat gewoon zo.
ze kan toch gewoon een andere les zoeken of prive les nemen.
overleggen eventueel met de instructrice. klaar toch.
Lauraennala schreef:KLfan schreef:
Dit kan dus niet dan moeten we haar vervoeren met de trailer en probeer haar daarna maar eens rustig uit tekrijg1 miljoen voor degene die het lukt zonder haar iets te geven
#tessyke het is geen nonsen!!!
zij geeft niet in de winter aanhuis les wegens de kou
niveau word wel naargekeken maar mensen moeten ook willen en nu matchden de niveaus nie bij elkaar.
dan zou ik als ik jou was iemand gaan zoeken die je wel aan huis wilt helpen, en er naar toe werken dat je wel naar een andere locatie kan
En je instructie daar kan je toch helpen met uitladen? het komt nu een beetje over of je eigenlijk gewoon geen les wilt op je eigen paard?
vibabu schreef:Omdat het een hele gevaarlijke pony is