Eerst moet hij aan een bitje en singeltje wennen. Dan moet ie leren netjes aan een longeerlijn te lopen, zodat ie straks met een bijzetje aan de lijn kan. Verder ik kijken of ie naast de fiets kan (is ook goed voor mezelf ) en misschien beleer ik m tussendoor ook nog wel voor de wagen . Verder speciaal dieet, pedicure, manicure, maanicure, staartiecure, vachticure, etc
EngeltjeS: Naja, voor een paardje wat normaal enkel in de wei loopt en enkel eet, drinkt en af en toe een merrie dekt, is dit toch wel bootcamp hoor Hij is bij zijn meiden weg getrokken, in een stal gegooit, krijgt ineens een bit in zn giechel en hij staat te kijken van: Wat flik je me nu!?!? ;|)
Ik ben benieuwd wat er onder dat pak haar vandaan komt straks!!
Mariska80
Geplaatst: 05-12-11 17:38
Stef je omschrijft het wel leuk Denk inderdaad voor de paarden die niks gewent zijn aan training die er wel aan moeten werken. Merk dat hier inderdaad ook als ze getraind worden dat is soms echt even afzien voor ze. Als ze op conditie komen wordt het steeds makkelijker voor ze Begin alweer zin in het voorjaar te krijgen om de paardjes te trainen voor de merrie keuring Denk alleen dat mijn merrie's er anders over denken en liever als grasmaaier dienen hahaha
Siepie
Geplaatst: 06-12-11 21:48
Wat een leuk hengstje !! Heel veel succes en hij gaat het vast super doen op de keuring !!!
Star heeft vandaag voor het eerst 10 minuutjes net hoofdstelletje en singeltje aan de lijn gelopen. Hij is zo braaf! Ik wil m houden!!
Tosadog
Geplaatst: 06-12-11 22:25
Letsdunit schreef:
Vind hem op Vic van Maris lijken, dat wordt nog wat !
Nou ECHT! Jij zegt het, ik dacht het meteen. Weet je nog dat jij hem een paar jaar geleden in training had en toen ook ongeschoren fotos had gemaakt? Dat is hem precies!
Leuk Stef, veel succes met hem! En het is te hopen dat ie in Vics voetsporen treedt want dan heeft ie het niet slecht gedaan
Hey Stef Star is niet te koop (niet te verliefd worden) haha, maar er komen volgend jaar 4 nakomelingen van hem. Misschien toch iets voor jou en je weet het van 4 totaal verschillende merrie's.
ze koopt hem ook niet... Je bent alleen je pony kwijt. Dus veel plezier met zijn 4 nakomelingen...
hahahha
Annabel
Geplaatst: 07-12-11 16:14
fijn dat het zo super gaat! een heerlijk koppie zit erop
LadyMadonna
Geplaatst door de TopicStarter: 10-12-11 17:05
En Star is kaal! Hij mag wel zijn uggs aanhouden, het is overal zo'n natte zooi....
En hij heeft me weer verbaasd! Hij was weer zó ontzettend braaf. Puur op karakter is ie goedgekeurd voor mij , toch jammer dat ze daar niet naar kijken
Met wandelen kwamen we langs mijn merrie, begon ie zich gelijk ontzettend uit te sloven Helaas was er toen geen camera in de buurt
Het halster zat strak, en is nu ineens aan de ruime kant
jolandje
Geplaatst: 10-12-11 17:09
leuk kleurtje zit eronder die bontjas, hij ziet er best goed uit, koppie is zo ook veel mooier
Theeglas
Geplaatst: 10-12-11 17:13
Jammer dat hij zo lelijk geschoren is..
Maar het knapt toch op al die haren eraf Succes met hem!
melanie_h
Geplaatst: 10-12-11 17:14
Ach wat jammer vond zijn warme bontjas kleurtje zo mooi nu is ie ineens wit haha Wel fijn dat hij zo braaf was met scheren!
Heel ander gezicht zo Stef!! Wel jammer dat hij nu zo licht van kleur is, maar volgens mij worden ze altijd lichter van scheren? Wellicht staart en manen nog wassen? Wie weet zijn die dan ook lichter van kleur. Hoe ga je het doen met de manen? Ik zie dat de meeste manen aan één kant hangen, op een pluk na. Wat zien ze graag op de keuring, manen aan beide kanten of aan één kant? Erg leuk project hoor, z'n koppie is ook veel leuker geworden.