Wat een leuk topic, Bitje. Jammer dat Beau nu bronchitis heeft. Geef hem maar lekker de tijd om te herstellen. En dan gaan jullie volgend jaar weer lekker knallen. Op naar het Z.
Heel mooi dier! Ik wens je heel veel plezier in het M!
Joukje_04
Geplaatst: 08-12-11 16:35
Hee ik heb jou wel zien rijden in Franeker! ('wedstrijd Firdgum' ) Zag er erg goed uit, wist niet dat 'ie nog maar 5 was Rij je bij de paarden dan? Kwam ik aan mt m'n hafje als enige pony tussen de paarden
Joukje: dit jaar nog? Hahah in de M1? Mag hopen dat je mijn proef toen niet hebt gezien Liep nog al tegen t zweepprobleem aan, maar verder doet hij het inderdaad super genoeg Nee start gewoon nog tussen de ponys, ben ook nog maar 15 dus heb nog 3 jaar de tijd om met hem straks tussen de paarden te starten Kan ik jou nog gezien hebben met rijden? Welke klasse reed jij?
ziggy1
Geplaatst: 08-12-11 16:47
Wauw wat een mooie pony!!
Donna93
Geplaatst: 10-12-11 15:08
Mooie combinatie! Hij loopt erg netjes!
Heb ik vorig jaar niet eens tegen jou gereden? In Harich was dat Je had m toen geschoren volgens mij, dan ziet ie er helemaal uit als een sportpony!
Yael: ja kan wel kloppen! Jij reed op die pony met die brede bles die alles zo goed oppakte en waar je 3 wp in 1 proef mee reed toch? Had nog met je gesproken of niet
Vind Beau echt een ontzettend leuk ding en heb je topics gezien waar je hard aan het werk was met je houding, vind het erg knap dat je jezelf zo motiveert en dat je er zo hard aan werkt en wat is het knap veranderd. Nu mag ie nog even opknappen en dat straks weer samen aan de slag! Jullie zijn wel een hele gave combinatie om naar te kijken.
Dank jullie wel weer voor jullie motiverende reacties
Mang: met Nynke ging het opzich wel goed, tot vorige week, ze opeens weer wat onregelmatig loopt Dus dat is wat minder, zal binnenkort even een topic maken van ons vreselijke 2011
Even een update van Beau: ik kan nogsteeds niet dressuurgericht rijden, omdat hij nogsteeds last heeft van zijn bronchitis en dus zijn keel. Gelukkig is hij nog wel 100% zichzelf en dus nogsteeds even vrolijk en soms aan de irritante kant dus dat is wel fijn, maar die wedstrijden kunnen we dus verlopig wel even vergeten
Wat vervelend van beau! Heeft de dierenarts iets gezecht over hoelang zoiets duurt bij paarden? En doe je helemaal niets met hem? Of gewoon een beetje stappen? Ik hoop niet voor jullie dat het nog lang duurt, zou vervelend zijn!
Dankjewel Beau heeft een prikje en een antibiotica kuur gehad , het zou nu over moeten zijn. Maar dat is het nog niet echt. Heb gisteren voor het eerst weer een beetje hem dressuurmatig kunnen oppakken.
En ik heb hem verder wel iedere dag beweging gegeven , kan ook nog anders, want energie heeft hij genoeg en die móet hij wel kwijt anders word hij helemaal gek.