Mooi verslag,je laat zien dat sally een geweldige tijd bij je heeft gehad en daarvoor heb je ook een onwijs dappere keus moeten maken! Ze heeft 5 mooie jaren bij je gehad
tjady
Geplaatst: 04-12-11 16:40
Een heel mooie weergave van je prachtige Sally. Veel sterkte met het verlies.
Wat een mooi overzicht, Yvanka! Jij een Sally waren een gouden duo, ik ben er zeker van dat je met Damella ook een mooie toekomst tegemoet gaat . Ik denk dat als Sally terugkijkt op haar tijd met jou, ze net zo'n mooie herinneringen heeft...
Mooi topic Yvank Sally was echt geweldig en jullie waren een hele leuke cominatie! Jammer dat het niet langer heeft mogen duren, maar ik weet zeker dat ze je heel dankbaar is voor al die mooie jaren!
Sally mag zeker trots zijn dat ze jou als baasje heeft gehad.
VanHuisUit
Geplaatst: 05-12-11 11:54
Wat een jaar.... Maar wat een jaren heb jij met haar gehad, het plezier en de liefde spat van de foto's af. Geniet van die momenten en dikke voor als het weer eens hard binnenkomt...
Anoniem
Geplaatst: 05-12-11 12:02
Mooi overzicht Je hebt de juiste keuze gemaakt door haar op tijd te laten gaan. Dat is 'houden van'!
Pff wat een verschrikkelijk einde.. Maar heb er zeker respect voor dat je haar op tijd hebt laten gaan, erg knap! Verder vond ik jullie een erg mooie combinatie en Sally een mooie haflinger. Nog heel veel sterkte met het verlies!