Enne
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Buckje schreef:http://www.de-shetlandhoek.nl komen ze vandaan. Beetje jammer alleen dat nu iedereen ze shet in t roze gaat steken.
Ik wil later ook zo'n pony voor mijn dochter! (mocht ik ooit een dochter krijgen en 'room for a pony' hebben)
Was ze helemaal vergeten? Super leuk om zo bezig te zijn met paardjes/kinderen
. Maar dat zit gelukkig ook wel goed!
, ze vond vooral het zelf lopen met hem aan het touwtje echt heel erg leuk en dat heb ik haar om eerlijk te zijn nog niet zo vaak laten doen met haar eigen paardje omdat ik misschien te voorzichtig ben met haar omdat ik haar nog zo klein vind ...Ik ben zelf een keer toen ik zwanger was omvergetrokken door een mini paardje
, wat me een halve dag ziekenhuis koste omdat ik plat op mijn zwangere buik gevallen was, gelukkig goed afgelopen. Ik had het ook nooit verwacht van die mini, dus ben gewoon extra voorzichtig met mijn nog hele kleine dochtertje, ook bij de braafste paardjes...

xJitskee schreef:Welk zadeltje is dat als ik vragen mag ?
Manda schreef:...Ik had het ook nooit verwacht van die mini, dus ben gewoon extra voorzichtig met mijn nog hele kleine dochtertje, ook bij de braafste paardjes
.....
Beter wat extra voorzichtig dan een stom ongeluk!
Toen ik mijzelf al lang groot genoeg vond snapte ik ook nooit waarom ik niet een stukje met de pony mocht lopen
(ik was 5 en pony was Welsh B met karakter
)