Ik heb morgenmiddag geen college, zeg me waar ik moet zijn en ik ben er! ook al hoop ik natuurlijk dat ze dan al gevonden is!!!
Rhys
Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-11 02:19
Laatste zoekactie vanavond heeft niets opgeleverd helaas. Avelien bedankt!
Foto in link klopt idd, dat is Miga!
Morgenvroeg 7.15u beginnen we weer, het heeft nu geen zin meer. Je ziet geen hand voor ogen.
Waarom is het topic verplaatst naar VVDD?
jobamara
Geplaatst: 30-11-11 02:48
Heel veel sterkte woon in Brabant dus zoeken heeft geen zin. Maar wij hebben w jaar geleden "s ochtends een vreemde pony in de tuin gevonden, later bleek iemand haar met haar halster aan onze stal te hebben gebonden, waar zij zich weer van losgetrokken had. Achteraf bleek ze ontsnapt uit haar wei en heeft iemand haar van de weg geplukt en bij ons op het terrein gezet. Na veel bellen zowel politie Nederland als Belgie, de diereenarts laten komen om de chip uit te lezen, bleek een belgische chip volgende dag Welsh pony stamboek gebeld die konden mij de naam van de fokker geven die heb ik gebeld. Zij schrokken zich rot en hebben via de mensen aan wie zij haar verkocht hadden de huidige eigenaar achterhaald. Die zijn haar toen de volgende dag komen halen. Waren heel blij. Maar misschien inderdaad Amivedi.nl en via je chip de instantie die deze heeft gerigistreerd. Politie doet inderdaad weinig en werkt langs elkaar heen ik het direct gebeld om het te melden. De eigenaar 5 uur later toen deden ze net of er nog geen melding was. Als het nij nog een keer zou gebeuren zou ik inderdaad weer een dierenarts de chip laten lezen dus zorg dat de instantie (KWPN of NRPS of Vee en Vlees) weet van de vermissing. Heel veel succes, wij duimen voor je
Phoe hopen dat je haar heel snel vind, jammer dat ik niet in de buurt woon andders had ik komen helpen zoeken. Ze zal toch wel gezien worden ? Anders staat ze misschien al op stal bij iemand die ze gevonden heeft.
zijn ze wel losgebroken ? zijn ze niet gestolen ? dat de andere toch niet zo interessant bleek of niet in het vervoer paste met zijn 2en en dat ze dan Miga mee hebben genomen ? Wat heeft de politie voor excuus dat ze niks doen ? Kun je 114 niet bellen ?? Succes ik hoop dat je haar snel ongedeerd terug hebt !
zorg even dat je nummer overal bekend is. Vaak waaien ze ergena aan bij iemanddie ook paarden heeft en die Zet hem meestal wel op stal maja dan moeten ze bij politie (andere stallen) wel weten dat jij hem mist . Succes iig!
Vippie
Geplaatst: 30-11-11 08:02
Heb het ook even voor je op Fjordenwereld gezet, daar zitten ook veel drenthenaren.
Sterkte!
amen
Geplaatst: 30-11-11 08:02
hopelijk word ze snel gevonden....
neem je je andere paard mee oid tijdens je zoektocht?
als die haar roept, komt ze misschien ook wel...en zon hinnik horen ze ook vanaf afstand...
heb je je oproep op hyves geplaatst.....??
dar kan je ook heel veel mensen bereiken in korte tijd!
Jeetje wat schrikken! Ik hoop dat je haar snel vind!! Sterkte!
truus1970
Geplaatst: 30-11-11 08:43
wat een drama,
vroeger zijn er wel een haflinger en een shet, verzorgpony's van mij, ook in vorrelveen de hort op gegaan, Beilervaart overgestoken, toen heeft een boertje ze in een weiland gegooid, waren in een halve dag al 6 kilometer weggetrokken..
Ik hoop zo dat je ze weer vindt. Hopelijk heeft ook hier een boer ze ergns in het land gegooid. Veelvuldig aanbellen bij mensen met een beetje schuur of land, dan kan ook de plaatselijke tamtam gaan werken.
Ik woon niet meer in die buurt, anders had ik ook meegeholpen
Zal mn ex is seintje geven, die woont in hoogersmilde