annelot schreef:Ik zal Lisa vragen of ze er eentje heeft.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
stef schreef:Heel fijn dat er niks is gebeurt! En top dat de hengsteneigenaar zich meld
Maar wat ik me afvraag (annelot), Ryon liep dus los tussen die paaltjes met 2 koorden? Hoe kwam ie dan aan die longeerlijn?
annelot schreef:Grr, heel verhaal getyped is het weg!
Maar eigenaar meld zich hoor! SCHAAM SCHAAMWat was ik blij dat jullie daar reden meiden en wat is ik blij dat jullie zo coulant reageerden, top! Ik weet nml hoe Ryon tegenover andere paarden reageerd, mijn hart zat dus ook in mijn keel......
Ik ben ook zoooooo blij dat er niets gebeurd is en dat jullie goed gehandeld hebben, gewoon meppen dat paard! Hij heeft idd een hard hoofd![]()
De shoot werd tussen paaltjes van 1.50m hoog gedaan en met 2 lagen koord dus daar lag het niet aan en hier bleef hij ook keurig achter. Het zat hem in het vastzetten aan de strandtent. Hij heeft zich los weten te wurmen. En ja hij had een halster om omdat ik hem niet aan het bit wil vastzetten.
Meiden nogmaals SORRY en BEDANKT! Jullie zijn 2 TOPRUITERS!
ElCamino schreef:Tja......dan is dit een mooi voorbeeld voor het topic waarin iemand paaltjes zoekt om een shoot op het strand te maken met loslopende paarden......en de risico's.....
verography schreef:ElCamino schreef:Tja......dan is dit een mooi voorbeeld voor het topic waarin iemand paaltjes zoekt om een shoot op het strand te maken met loslopende paarden......en de risico's.....
Dit slaat zo nergens op. Kijk eens naar een aantal bekende paardenfotografen die zooooo vaak op het strand, hei, bos een shoot houden binnen een omheining zonder halster etc.... Is verantwoordelijkheid voor eigenaar om te bepalen of het kan en verantwoordelijkheid fotograaf om voor goed spul te zorgen.
Strand in mijn topic is gewoon een bijvoorbeeld. Omheining kan namelijk op zo veel meer plekken gebruikt worden
Lees nu dat het paard netjes binnen de omheining is gebleven maar op een andere manier is ontsnapt.
rensiepensie schreef:Hahaha, we moesten naderhand toch wel hard lachen hoor met zijn tweeën. Maar we poepten bijna in onze broek toen op ons af kwam. ( En wij nog van te voren : Ahh gossie, zielig paard, we pakken hem wel ff) Maar wat een geweld zeg, als hij zo op je af komt denderen... En nergens van onder de indruk. Wat een beest