Citaat:Even hoor, dit is RIJ!!!-ITP!, dat wil zeggen dat je foto's plaatst omdat je wilt laten zien dat je lekker met je paardje bezig bent geweest en géén rijtechnisch gezever wilt van iedereen die denk dat 'ie geweldig is.. (Waarme ik niet wil zeggen dat iedereen dat hier denkt!) Of ben ik nu gek?
Joh, sorry, had plaatjes moeten kijken en zeggen, joh geweldig, pracht paard en wat rij je haar goed....sorry....juist daarom zou ze ook wel RIJ gekozen hebben??
Nee, dat hoeft helemaal niet. Alleen is bokt een forum met enorm veel mensen die een ego hebben alsof ze Anky van Grunsven er dagelijks uitrijden.. Jolijn plaatst haar foto's ten minste, er zijn een hoop mensen die dat uberhaupt niet meer durven, en dat begrijp ik ook wel op deze manier..
Als je een topic opent in HAW kun je er tegenwoordig als je niet minstens Z rijd bijna vanuit gaan dat je afgebrand wordt, niet iedereen vind dat leuk.. Misschien dat iemand daarom voor Rij kiest? Om gewoon wel leuk foto's te laten zien aan mensen die het wíllen zien, zonder meteen van jan en alleman tips en gezeik te krijgen? Er is ook verschil tussen een onderbouwde rijtechnische tip, en zeggen dat je iets niks vind. Iedere docent leert om tips te geven volgens het sandwich-model, dat zouden andere mensen ook wel eens mogen doen. Je leert het meest van horen hoe iets wat je minder goed doet wél moet, in combinatie met een verwijzing wat je góéd doet..