Boras schreef:Hartstikke leuk plaatje, maar een onveilige situatie voor zo'n kleintje.
Eens.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Knakker schreef:je kent je eigen paard het beste natuurlijk, maar als ik alleen hoor dat je paard 3,5 jaar oud is en zie dan deze foto: echt super link hoor!
Paddenpad schreef:Als ik naar zo'n foto kijk kan ik maar aan 1 ding denken en dat is,wat heeft dat kind een geluk gehad dat het goed afgelopen is,hoeft maar iemand per ongeluk van achter een bezemsteel te laten vallen of een deken uit te kloppen en het dier kan al schrikken,daar gaat je kind dan over het asfalt en dan is TS echt te laat hoor,die staat op haar gemakkie haar toestel in te stellen!
Echt onverantwoord dit,wat kunnen sommigen mensen toch ondoordacht bezig zijn en dat allemaal voor een foto,het had haar laatste wel kunnen zijn!
Marloes_R schreef:Ik vind het echt knap dat jullie van 1 foto kunnen oordelen dat TS onverantwoord bezig is
Zonder enige kennis van haar of haar paard
Maar goed, dan zijn TS en ik 2 onverantwoordelijke mama's die lekker lol met hun kids maken
En marianbv ook lees ik zo snel, zij doet het ook
Marloes_R schreef:Maar wat maakt de leeftijd van dat paard nou uit?
Paard staat stil, TS staat op een meter afstand een foto te maken, die is er zo bij als hij een stap zou zetten.
Vanaf welke leeftijd is een paard dan geschikt om een kind op te zetten? Ik ken zat paarden die met 3 jaar echt geen stap verkeerd zetten, maar ook paarden die op 10-jarige leeftijd nog niet stil konden staan.
Dit paard staat rustig stil op een voor hem vertrouwde plek. Kind zit er effe op. Ik weet niet wat jullie voor paarden gewend zijn, maar de mijne hebben op hun vertrouwde stal nog nooit een rare sprong gemaakt