_Liez schreef:Wanneer moet je betalen eigenlijk meteen in januari?
Mag je opgeven met wie je graag in de groep wil?
1ste weet ik niet precies,volgenmij later pas.
2de kun je aangeven op een blad!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
salatiga1995 schreef:Heeii!!
Ik kom me ook weer even melden!
Vorig jaar ging ik voor het eerst mee en er is een grote kans dat ik volgend jaar weer mee ga!
Ik zag ook al wat reacties van mensen uit het week 7 topic van vorig jaar!
Ik ging vorig jaar mee met week 6 en toen waren er redelijk veel jonge mensen, ik was toen bijna 16 en de gemiddelde leeftijd lag tussen de 13 en de 14, maar er was ook een 10 jarige ende oudste was 17.
Maar je hebt daar niet echt last van, je word toch ingedeeld op niveau. Het enige dat vervelend is, zijn die 12 jarige die 's avonds non-stop kussengevechten houden of het geweldig vinden van ene kamer naar andere kamer te lopen etc. Ik zat vanaf woensdag namelijk echt halfslapend op mijn pony .. En die corvee is ook vreselijk! Wie heeft nou weer bedacht dat je om half acht de stallen moet vegen na een slapeloze nacht?! Maar verder was het heel gezellig hoor! Haha
Mobieltjes worden trouwens niet meer ingeleverd
Xx
Oh, wat hoop ik dat ik jou dit jaar wel mag meeten! vond het vorig jaar echt
Ga je weer allround?
wake_up schreef:LianneOh, wat hoop ik dat ik jou dit jaar wel mag meeten! vond het vorig jaar echt
jammer dat je niet meer in onze week mee konGa je weer allround?
Ja ik twijfel nog tussen alles zo'n beetje
Maar als ik allround ga doen hoop ik echt dat ik bij jou in de week kan
Met Blackboy gaat het super
Doe langzaam aan een poging tot M1 starten
en heb laatst nog een keer gecrosst en dat ging ook super. En hoe gaat het met Libelle?

neurrrrr_ schreef:Ah oke:D
En wat doe je er eigenlijk allemaal?
Sorry voor al mijn vragen haha