Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Shaar schreef:Ik ben nog nooit geweest, maar het lijkt me wel erg leuk om te doen.
Misschien een stomme vraag, maar wat zijn de verschillende 'categorieen' waar je je voor op kunt geven? Is er ergens meer informatie over te vinden?

(ben dan 16)
superlise schreef:Ik wil zooo graag naar de M/Z, zou dit jaar m/z doen maar heb helaas vrij laat nog moeten afzeggen wegens kreupel paard. Voorheen 4x naar allround pony's geweest. Ik ga sowieso, denk dat ik me inschrijf voor een allround paardenweek maar wil toch kijken of ik in de M/Z week kan komen (mag april M starten ivbm leeftijd van mijn paard). Of ik zit eraan te denken me in te schrijven met mijn oude paard en mijn nieuwe paard mee te nemen, heb wel eens meerdere gehoord die dat deden maar dat mag niet denk ik.
Faya__ schreef:superlise schreef:Ik wil zooo graag naar de M/Z, zou dit jaar m/z doen maar heb helaas vrij laat nog moeten afzeggen wegens kreupel paard. Voorheen 4x naar allround pony's geweest. Ik ga sowieso, denk dat ik me inschrijf voor een allround paardenweek maar wil toch kijken of ik in de M/Z week kan komen (mag april M starten ivbm leeftijd van mijn paard). Of ik zit eraan te denken me in te schrijven met mijn oude paard en mijn nieuwe paard mee te nemen, heb wel eens meerdere gehoord die dat deden maar dat mag niet denk ik.
Kun je je niet inschrijven met het m-paard en dan als je alsnog m1+1 wordt met die andere dat laten wijzigen, dat mag wel denk ik?