Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Citaat:toen ze 2 jaar was kwam daar ook nog eens de longe bij... wat ze wonderwel goed oppikte.
Citaat:heb dit dus helemaal zelf gedaan
?Citaat:had er het volste vertrouwen in... was rustig en vriendelijk, heel open en vond het eigenlijk best wel fijn...
Citaat:en de rem te leren
Citaat:Ud'Anna is trouwens helemaal bitloos opgeleerd en wordt nu nog steeds bitloos gereden
.. En al helemaal NIET zo!Citaat:Ik zie er wel op toe dat ze zéker elke week minstens 1 rustdag krijgt
Citaat:Ze is met een fluister van je stem in draf, halt, stap enz... te krijgen
.. Ben nu wel heel benieuwd naar een filmpje!
chanel1985 schreef:Sorry, maar al de "perfecte bokkers" hier, konden die alles direct perfect? Iedereen h-is toch ooikt ergens moeten beginnen of zijn juliie allemaal "anky's" van geboorte?
Ik zie ook wel heus dat het plaatje niet klopt, veel te veel getrek en gesleur maar ik dnek dat ts meer heeft aan tips of onderstuening dan dat ze aan beledigingen heeft.
Dit is juist de reden dat ik van mezelf geen rijfoto's op bokt zet, ik denk dat ik dan 5 meter onder de grond geboord zou worden.
Little_Gift schreef:ponylies: hoe bedoel je? Was die foto dan wel goed volgens jou?
Want da's best wel heel gek gezien die foto's helemaal afgebrand werden dat het paard vreselijk slecht liep, hier op hetzelfde forum...
Sjoyceje: dank je... ze is inderdaad echt werkwillig... ik ga met jouw opmerkingen ook zeker aan de slag!
Joolien: bedankt om toch alsnog te willen uitleggen... daar ben ik echt wel wat mee!
ShauniBef schreef:Citaat:toen ze 2 jaar was kwam daar ook nog eens de longe bij... wat ze wonderwel goed oppikte.
2 jaar?!?!?!?!?! Een paard hoort op zijn 2de nog lekker op de weide te lopen!!Citaat:heb dit dus helemaal zelf gedaan
Had aub hulp gezocht.. Prima dat je het zelf doet, maar ik begrijp dat er niemand op de grond stond om je aanwijzingen te geven?
Citaat:had er het volste vertrouwen in... was rustig en vriendelijk, heel open en vond het eigenlijk best wel fijn...
Wat heb jij een ontzettend lief paard! Kom maar eens op die van mij rijden, als jij zo zit te trekken en te schoppen lig je er met 3 minuten af!Citaat:en de rem te leren
Mag ik vragen hoe je dat gedaan heb? Zo te zien met een hoop getrek.Citaat:Ud'Anna is trouwens helemaal bitloos opgeleerd en wordt nu nog steeds bitloos gereden
Ik denk dat jij lekker helemaal niet meer moet rijden.. Bitloos is écht niet vriendelijker hoor.. En al helemaal NIET zo!
Citaat:Ik zie er wel op toe dat ze zéker elke week minstens 1 rustdag krijgt
1 rust dag?!?! Je paard is 4 jaar!!!!Citaat:Ze is met een fluister van je stem in draf, halt, stap enz... te krijgen
Nogmaals.. Dit ziet er niet zo uit.. Ben nu wel heel benieuwd naar een filmpje!