wat een heerlijk dier om te zien en fijn dat ze mag bijkomen op het land... onthoud wel dat een peesblessure altijd terug blijft komen peesweefsel groeit namelijk niet meer terug aan, het is bindweefsel wat ervoor terug komt dit weefsel is veel harder en stijver dan peesweefsel en dat kan gemakkelijk weer scheuren.
ik hoop dat alles goed gaat komen met dit prachtige dier en dat je nog jaren ervan mag genieten.
Ze zien er zo blij uit samen....echt leuk...maar eerst maar eens herstellen! Goed dat jullie haar gered hebben, zou echt doodzonde zjn geweest om zo'n paard te laten inslapen.. Hoop dat het goed komt..
Heb vorige week weer nieuwe foto's gemaakt, ga binnekort maar eens tijd zoeken om een nieuw topic te maken
bitchiej00
Geplaatst: 19-11-11 00:58
Het is echt een pracht paard om te zien Mijn kanjer kijkt elke dag vanuit zijn padock naar dit stuk, hij is er helemaal weg van haha! Wat ik ook snap natuurlijk: Ik heb haar al een aantal keer heerlijk door het weiland zien crossen toen liep ze niet verkeerd hoor! Suces met alles echt super wat jullie gedaan hebben.
Ahh wat leuk bitchiej!! Ben altijd zo benieuwd wat ze alle 3 doen als ik er niet ben Haha Welke is van jou dan?!
Dankje Jelleee
bitchiej00
Geplaatst: 19-11-11 19:32
Ja ze staan over het algemeen rustig maar niet altijd haha:P Ik heb een witte, stond samen met een zwarte merrie in de wei! Hij kijkt altijd gelijk naar der.. maar kevin is ook ze geweldig wat een leuk ding zeg vooral als hij die berg op en neer gaat haha! succes met alles:)
Oké! Leuk! Ik zal het 's in de gaten houden of 'k een wit monster zie! Hahaha ja Kevin is verliefd op zn berg geloof 'k! Dankjewel!!
bitchiej00
Geplaatst: 19-11-11 19:46
hahah nou een monster is het zeker Als je er 1 door de padock ziet denderen dat weet het als snel genoeg Maar welk been is het voor of achter? Want als ze door de wei aan het galloperen is kan ik niet echt veel ondekken bij der (Gelukkig maar)
Hahaha oké Nee klopt, ze loopt ook helemaal niet onzuiver ofzo.. Maar ik merk toch wel dat haar linkerknie/elleboog van der voorbeen wat dikker/warmer is en beetje vocht erin. Alleen als ze zo loopt zie je er inderdaad niets aan