En voordat iedereen denkt dat dat trek & schop iets slechts is;
Zíj trekt, ik geef kuit
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

ponylies schreef:ik heb je een PB gestuurd of ik een keer kan komen kijken of je misshien iets fout doet maar dat wilde je niet toch ?
xBontfire schreef:Dat moet ik doen! Een lijstje met fouten van mijzelf opstellen
xBontfire schreef:ponylies schreef:ik heb je een PB gestuurd of ik een keer kan komen kijken of je misshien iets fout doet maar dat wilde je niet toch ?
Nee, lekker egoïstisch van mij.., het is heel lief aangeboden, maar ik denk dat ik toch beter kan omgaan met mensen die ik al langer ken, aangezien ik ook verlegen ben..

)
xBontfire schreef:Laten we maar meteen beginnen..
Wat doe ik fout?
# Als ze niet aanspringt raak ik gefrustreerd en zak steeds dieper in de put van: "Dit lukt toch nooit." Uiteindelijk geef ik op en heeft zei gewonnen.ga niet meer galloperen tot de rest goedgaat
# Als ze dan galoppeerd trek ik per ongeluk 1 keer zachtjes (shockje) aan de teugels en valt ze terug.. (mijn vriendin heeft me hierop gewezen.)
# Ik wil teveel in één keer.
# Ik verwacht dat ze aan de teugel loopt terwijl ik dat (nu) slechts bij 1 pony kan.laat die voorkant met rust die is voor jou nog lang niet belangrijk
# Ik fok mezelf te erg op dat het de rest wel lukt
# Daardoor erger ik me aan struikelen etc. Wat uiteindelijk wel ook weer mijn fout is.. voorwaarts is de oplossing
# Piano handen die ik veel te laag houd..probeer je handen te dragen en niet vast te zetten misshien is ze daardoor vervelender
rij veelvoltes met stelling stap en draf achtjes slangenvoltes, maar blijf van die voorkant af een paard wat rechtgericht is komt vanzelf aan de teugel
Wat doe ik wel goed?
# Overeind zitten & Benen stilhouden (goede houding op de handen na)
#
Ik kan zo gauw niks bedenken, het is moeilijk om te zeggen wat je wel goed kunt..
@ponylies
Ja dat snap ik wel

) ik heb gewoon stap en draf en enkele sprongen galop gedaan. Stuk of 3, zo wil ik het steeds verder uitbreiden. Alleen op de linkerhand gedaan.