Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
lifaya schreef:wodkalover schreef:wat zit je er mooi op![]()
ook met die teugels mooi los als hij vervelend doet
zeker een complimend waard
Haha bedanktIk probeer idd meteen de teugels los te laten anders heb je zelf het risico om te vallen
niet zo los dat ik geen contact meer heb maar wel zo los dat ik me evenwicht kan houden
![]()

maar da's mijn mening he.
Maar ze kan verder alles nog en misschien lijkt ze wat extremer dik omdat er een mini mens op zit
denk dat het al een ander beeld is als je er een langere ruiter op zet
Maar ze blijft een maatje meer 
zo is er al eens eerder iemand afgelazerd
Maar jah, Whitney is gewoon een beetje verwend 
dan lijkt die ook nog keertje groot hahaha

paard doet me wat denken aan mijn leasepaardje, wat een schoonheid. Ben een grote fan van zulke prachtige Gelderse paardjes 
Jaartje of 8 dus. GJ9 schreef:Leuke merrie hoor, ondanks de overtollige kilo's. Wat is haar afstamming?
Heerlijk om zo'n paard bij te mogen rijden.

Liesje89 schreef:Oeh, ik vind jouw outdoorlaarzen leuk! Welk merk is dat?
Supergave foto's!!!
althans niet gezien. Ik heb ze uit Duitsland laten komen
zag wel dat er 1 paar op MP te koop staat
Zijn erg mooie laarzen, helaas is de pasvorm voor mij niet ideaal, heb vrij smalle kleine voeten en de laarzen die ik heb zijn maat 37 en ik heb 36 (,5) dus moet er wel met echt dikke sokken in
in elk geval warm genoeg voor in de winter 
Bellatrix schreef:Renee, ik zie dit topic nu pas!
Wat een ontzettend gave foto's zeg!!
En wat super dat je zo kan rijden op het strand! *is jaloers*

Aleeneh schreef:Wauw, wat een vreselijk gave foto's zegpaard doet me wat denken aan mijn leasepaardje, wat een schoonheid. Ben een grote fan van zulke prachtige Gelderse paardjes
Als haar naam met een W begint gok ik trouwens dat ze uit 2003 is, aangezien mijn Vincent van 2002 isJaartje of 8 dus.
Het kan idd heel goed dat ze 8 zijn (Wayne en Whitney
half broer en zus) nog niet zo oud zijn ze dus haha 

Maar jeetje wat een ervaring.
Ik kom vaak op het strand in Noordwijk maar vraag me toch altijd af waar de ruiters het strand op gaan. Rij je ook wel eens voor de boulevard langs?
beetje lastig in Zwolle helaas. Ziet er heel leuk uit, die twee samen. Mooie foto's 
Wat lijken die 2 op elkaar zeg!!