Stoere dochter heb je!
Sterkte

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nathalie2302 schreef:Aan diegenen van jullie die mij steunen in mijn 'zelfmedelijden-veroorzaakt-door-wilde-dochter'...mijn dank
Aan diegenen van jullie met dochters die nog woester en wilder zijn en dit tonen met (toegegeven ontzettend megastoer) foto- en filmmateriaal....SCHAAM JULLIE!
....dit helpt niet!...Is dit mijn voorland? Moet ik straks met haar mee een cross doen (omdat ik haar niet alleen zou durven laten gaan) en dus zelf ook hoger springen dan een cavaletti???? AAAAAAARGH!
Kitty84 schreef:hihi wat een leuke foto's
Alleen vraagje...misschien ook beter voor de eigen gemoedsrust, zou een bodyprotector niet wat voor haar zijn nu ze toch het idee heeft een springruiter te gaan worden?
En vallen...ja dat gaat gebeuren, maar met andere sporten gebeuren ook nare ongelukken, daar kan je ze niet voor behoeden. En ze heeft wel een schattig wolbaaltje onder zich
MagicDay schreef:Ik weet het, je mag het van je eigen kind niet zeggen, maar ik vind dat mijn kind best wel aanleg heeft voor het springen, tot groot ongenoegen van mijn zenuwen...(en oma, die al genoeg heeft gezien toen ik nog op een handelsstal de jonge paarden uitbracht tijdens het oefenspringen in Asten!!)
Ik vind jouw dochtertje ook errug goed over die hindernisjes gaan!! Superleuk!
Dakotah schreef:Haha, ik heb ook zo'n zoon, inmiddels bijna 12.
Is ook nooit bang, vindt dat ie alles wel kan.
Mijn dochter rijdt ook maar was altijd wat voorzichtiger, kent haar grenzen, grenzen die bij mijn zoon gewoon niet bestaan.
Een voorbeeld, er was altijd een springles gelijk met de les van mijn dochter.
De professionele springers zeg maar, hindernissen tot de bakrand of bijna hoger.
1 van die jongens die daar rijdt heeft zo'n heel druk paard, staat regelmatig eens omhoog.
Dus ik voor de grap tegen mijn zoon, toen nog 10 jaar denk ik, zal ik hem eens vragen of jij dit parcours eens mag doen met zijn paard?
Zijn antwoord: JOA Mag dat?
Ahum, nee natuurlijk niet.
Maar je dochter rijdt goed, dus gaat wel goed denk ik..
Sterkte met de zenuwen.
geerke schreef:Electra63 schreef:Super leuke foto's. Wen er maar aan: je komt er nooit meer vanaf. Het heeft wel nadelen dat "paarden-gen".
misschien als de hormonen gaan opspelen....hoewel ik het altijd prima wist te combineren....jongens te paard
geerke schreef:Electra63 schreef:Super leuke foto's. Wen er maar aan: je komt er nooit meer vanaf. Het heeft wel nadelen dat "paarden-gen".
misschien als de hormonen gaan opspelen....hoewel ik het altijd prima wist te combineren....jongens te paard