Jeetje wat vreselijk dat je haar moet laten inslapen, wel moedig dat je deze beslissing neemt om haar verder lijden te besparen. Heel heel heel veel sterkte gelukkig heb je deze prachtige foto's
Anoniem
Geplaatst: 03-10-11 15:14
ReadTheRulez schreef:
wat ontzettend sneu ze ziet er absoluut niet ziek of slecht uit. Is het dan zo erg, dat ze (nu al)afgemaakt moet worden?
Ze zou nog wel even doorkunnen misschien maar ik wil niet dat ze pijn krijgt dat verdient ze niet misschien duurt het nog een paar weken voor ze écht pijn gaat krijgen maar daar wil ik niet op wachten. Ze is altijd een prinsesje geweest en zo moet ze ook naar de paardenhemel gaan
wat een mooie foto s en wat een eerlijke keus voor je paardje heel veel sterkte
LucasM
Geplaatst: 03-10-11 16:17
mooie foto's veel sterkte
Corelli
Geplaatst: 03-10-11 16:19
Jeetje, zo'n mooi paardje en dan toch zo ziek..Het blijft raar dat je er aan de buitenkant niets van hoeft te zien
Heel veel sterkte de komende tijd, ik heb heel veel respect voor je dat je zo'n moeilijke beslissing hebt weten te nemen De foto's zijn prachtig, hopelijk kun je er binnenkort naar kijken met een glimlach
xmarloesx2
Geplaatst: 03-10-11 16:25
heeel veel sterkte ! de komende weken hopelijk heb je veel plezier met haar gehad .. en veel respect dat je dit moeilijke besluit hebt genomen!
Het geeft zo een vreemd gevoel...de foto's zijn schitterend, jullie genieten zo van elkaar. En dan weten dat je jouw Sally in moet laten slapen.
Hele mooie foto's die je zeker in je plakboek moet bewaren.
JoyCiej007
Geplaatst: 04-10-11 00:07
Wat een prachtige foto's van een erg mooi dier, en wat een naar verhaal. Héel dapper en moedig van je, om zo'n moeilijke beslissing te maken. Geniet nog maar lekker van haar nu het nog kan, en heel veel sterkte gewenst voor de komende tijd
....zo'n mooi stel jullie tweetjes....het had nog veel langer moeten duren....ik krijg nu wel elke keer een verdrietig gevoel als ik aan jullie denk, of berichtjes lees en foto's bekijk, omdat nu alle dagen 1 van de laatsten zijn...dat je er zo bewust naar toe leeft... heel mooi dat dat kan, maar lijkt me ook zo ontzettend moeilijk......geniet deze dagen nog van je lieve vriendinnetje meis, doe alles wat je nog wil/kan doen met haar. ik denk aan jullie...XXX
AxS136
Geplaatst: 05-10-11 11:58
Wat een mooie haflinger! Ze zal straks vast een heel mooi plekje boven krijgen.
Wat een ontzettend mooie foto's! Ik klikte je topic aan en direct komt er op de tv Marco Borsato - Waterkant.. Heel toepasselijk..
Loop met me mee naar de waterkant We gooien alle oude kleren van ons af We springen in een keer samen, hand in hand We laten de stroom bepalen wat er op ons wacht
Zwem met me mee naar de overkant Stuur je zorgen met het water naar de zee En open je ogen in een ander land Waar we gewoon op nieuw beginnen met z'n twee Want alles wat me hier hield Wat m'n thuis was al die tijd Alles wat ik nodig heb, ben jij
Laat het stormen, laat het waaien We hebben elkaar stevig vast Je bent hier veilig dicht bij mij Al dat bezit wat ons verzwaarde Zou toch verdwijnen met de tijd Dat wat overblijft zijn wij
Ren met me mee door het mulle zand En de wind neemt ons verleden met zich mee Dwars door de branding gaan we, hand in hand Om te verdwijnen in de golven van de zee Vaar met me mee naar de overkant En leg ons beide lot in handen van het tij Verbrand onze schepen eenmaal aangeland En met niets in onze handen zijn we vrij
Alles wat mij hier hield Wat mijn thuis was al die tijd Alles wat in nodig heb Alles wat belangrijk is voor mij Alles wat ik nodig heb, ben jij
Heel veel sterkte en geniet van haar! Zoveel mogelijk herinneringen maken of het nou in beeld is of in je gedachten!