Ik heb het apparatuur niet voor binnen te fotograferen helaas! En als ik dat zou doen, dan zal de kwaliteit slecht zijn.. En dat heb ik liever niet! Met de outdoor maak ik wel altijd foto's!
we beginnen idd met de Z. maar ik zal je een beetje achteraan zetten, dan valt het mee qua tijd. dan zitten er ongeveer 7 proeven voor jou
wph1
Geplaatst: 11-10-11 08:10
Hoe zit het als je 2 proeven rijdt . Ga je van de ene bak naar de andere,want ik weet niet hoeveel er overdekt is daar!!!!! Ik heb er wel zin in maar vindt het ook erg spannend want meneer is niet makkelijk op vreemd terrein . Dus ik probeer er possitief in te gaan maar zal vast wel een hele kluif aan meneer hebben .
Gewoon met positieve instelling naar toe gaan whp1 en zie het maar gewoon als oefening
grid
Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-11 11:38
Het is een Indoor dus idd gewoon overdekt Idd zie het gewoon als mooie oefening daarom bieden we juist ook onderling starten aan
Je gaat idd na je 1ste proef weer terug naar de losrijbak en na ca 3 combinaties (ff slag om de arm, want moeten indeling nog maken) ben je weer aan de beurt
Omdat je dus in “groepjes” rijdt is het ook lekker rustig in de bak, dus prima rijden ookal zijn jullie het nog niet gewend
Rianne87
Geplaatst: 11-10-11 13:09
dippie25 schreef:
we beginnen idd met de Z. maar ik zal je een beetje achteraan zetten, dan valt het mee qua tijd. dan zitten er ongeveer 7 proeven voor jou
Dat zou fijn zijn
wph1
Geplaatst: 11-10-11 22:35
Bedankt voor het antwoord. Ja ik ga het ook maar zien als een start . Je moet toch ergens beginnen
Ik heb er echt zin in!! en indd, het is altijd een goede oefening! Zo denk ik ook nog altijd ookal heb ik al wat wedstrijden achter de rug. Elke wedstrijd is een ervaring erbij!
horsieslii
Geplaatst: 13-10-11 18:10
ik hoop zo dat ik nog mee kan doen.. Al ligt het eraan hoe me paardje zich zal voelen.. Ze had net lichte zandkoliek en dierenarts geweest en hoop dat het over paar dagen over is. We zullen zien.. Gezondheid gaat voorop!
grid
Geplaatst door de TopicStarter: 13-10-11 21:45
O da's niet zo mooi hopelijk was t niet zwaar en is ze er snel bovenop maar idd gezondheid voor alles
Bij de agradi hebben ze pure psylliumzaad dat werkt goed tegen zand kuurtje van een wk doe ik 2x per jaar preventief (2 eetlepels door voer met beetje olie erbij) http://www.agradi.nl/apotheek/paarden/s ... 41004/1125
Dankje voor de tip! helaas eet ze echt zand.. Dus weet niet of het dan ook helpt?
grid
Geplaatst door de TopicStarter: 13-10-11 21:53
Dit is juist om inwendig zand te verwijderen wordt ook gebruikt/ geadviseerd als men al operatief zand heeft weggehaald en wordt dus bij zandeters aangeraden om dit regelmatig (1x per 2-3mnd) als kuur preventief te geven.
maar de oorzaak van het zandeten onderzoeken en hopelijk stoppen is natuurlijk ook belangrijk Heeft ze een liksteen? kàn een gebrek aan mineralen of iets zijn namelijk, maar kan ook gewoon uit verveling zegt men...
Ik geef t dus preventief hoewel ik Say nooit zand zie eten, maar ze staat natuurlijk wel ook deels op t zand.
Ah okee! nou we gaan eens kijken wat evt kan helpen. Een liksteen heeft ze binnen 2 dagen op.. Dus dat is geen doen.. Het is gewoon puur uit verveling zand eten.. Maar ik zal het er is over hebben! We zaten ook te denken aan een graas/muilkorf.. Dat voor een tijdje zodat ze weet dat ze het niet mag doen.. Maar het is even puzzelen..
grid
Geplaatst door de TopicStarter: 13-10-11 22:35
Lastig als t uit verveling is idd misschien helpt muilkorf Of misschien zou je een fijnmazig hooinet op kunnen hangen zodat ze lang wat te prutsen heeft?! Succes nog!
grid
Geplaatst door de TopicStarter: 14-10-11 10:26
Weer Ontopic
Zondag rond de middag tijdens de pauze/ jurywissel zal er een Friezen 4tal rijden
Mijn dochter van 10 jaar, doet voor de eerste keer mee met haar shet x welsh, Luna. Ben erg benieuwd. Het is nog onofficieel maar wel een goede oefening. Ze oefent veel en heeft er veel zin in. Ik kan helaas niet mee doen aangezien ik geen koudbloed heb. Ben benieuwd naar de startlijst!!!