Vulina schreef:EngeltjeS schreef:.
Knap dat je M1 bent hoor, op zo'n jonge leeftijd.
Precies! Meisje is nog maar 15!
juist, en niet te vergeten is haar pony ook nog niet zo heel oud.
In mijn ogen is dit een topprestatie!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_Bitje_ schreef:Sorry hoor kim, maar waar ben je nu weer mee bezig?
Waarom zou iemand anders moeten voelen hoe hij is in de mond? Hij begint per direct te hangen wanneer je ongelijke
druk hebt, dus wanneer iemand anders dus er op gaat zitten kan het heel goed zijn dat hij dus begint te hangen,
dat heeft helemaal niets te maken met of ik aan de teugels trek of niet.
Ik vind het een beetje jammer dat jij, weer zo doormoet zagen over negatieve dingen over mij, want je weet heel goed dat
ik dat niet doe. En als dat zo zou zijn, zou ik dat altijd al gedaan hebben want ik voel geen ongewenste druk aan die
teugels hoor. En zou hij al lang kapot gereden zijn.
1 keer is leuk, maar om het iedere keer weer te herhalen in mijn topic, vind ik jammer.
En al helemaal omdat je het wel eens vaker doet terwijl je weet dat het niet zo is, dat vind ik vreemd.
Net alsof je mij de grond in wil trappen. Het hoeft niet zo te zijn, ik kan het verkeerd begrijpen, maar zo komt het aldoor wel over en
daar hebben we ook vaker discussies over gehad.
AnnemiekvM schreef:Ik vind het wel een goed idee om er eens iemand anders op te laten rijden! Mij bijvoorbeeld![]()
Nee hoor, grapje!
Leuke haf en fijn dat je zelf zo goed kijkt naar wat je kan verbeteren!_Bitje_ schreef:Sorry hoor kim, maar waar ben je nu weer mee bezig?
Waarom zou iemand anders moeten voelen hoe hij is in de mond? Hij begint per direct te hangen wanneer je ongelijke
druk hebt, dus wanneer iemand anders dus er op gaat zitten kan het heel goed zijn dat hij dus begint te hangen,
dat heeft helemaal niets te maken met of ik aan de teugels trek of niet.
Ik vind het een beetje jammer dat jij, weer zo doormoet zagen over negatieve dingen over mij, want je weet heel goed dat
ik dat niet doe. En als dat zo zou zijn, zou ik dat altijd al gedaan hebben want ik voel geen ongewenste druk aan die
teugels hoor. En zou hij al lang kapot gereden zijn.
1 keer is leuk, maar om het iedere keer weer te herhalen in mijn topic, vind ik jammer.
En al helemaal omdat je het wel eens vaker doet terwijl je weet dat het niet zo is, dat vind ik vreemd.
Net alsof je mij de grond in wil trappen. Het hoeft niet zo te zijn, ik kan het verkeerd begrijpen, maar zo komt het aldoor wel over en
daar hebben we ook vaker discussies over gehad.
SaBiNa_S schreef:Nounou, je bent wel heeel erg streng voor je zelf!
Haha, k vind het er helemaal niet zo slecht uitzien hoor, ziet er goed uit! En ik vind je houding ook heel erg mee valllen!