mjs schreef:Toen ik besloot naar HE te gaan zag ik jullie op het programma. Ook mijn paardje schrikt vaak. Ik heb ervan genoten om Patrice te zien op HE. Ik herkende het vooral ook dat je zelf minder dingen gaat ondernemen en voor het "bekende"kiest. Super hoor om Annemarie en Patrice te zien. Heb weer helemaal zin om zelf aan de slag te gaan
Super leuk berichtje! Van iedereen trouwens, echt leuk om al die lieve leuke reacties te lezen!
Tries en ik hebben deze week zoveel ondernomen samen zoveel ondervonden en vooral ook veel overwonnen. Ik merk aan Patrice dat ze het ook ontzettend leuk vind allemaal. Wel heel spannend ook want geregeld neemt ze nog wel is een speurt, maar het is niet meer dat 'standaard' uurtje rijden in de paddock ( wat ik ook wel eens oversloeg omdat het voor mij ook zo standaard was elke keer). Vandaag kwam ze voor het eerst sinds ik haar heb naar me toe draven in het weiland
normaal moest ik altijd haar zelf gaan halen aan het einde van het weiland, maar ze kwam nu gewoon naar mij toe met een blik van: WAT GAAN WE VANDAAG WEER EENS DOEN
.
We zijn vandaag dus idd bitloos naar buiten gegaan, als je bij ons een kleinstukje over de weg rijdt moet je een bruggetje over en dan kom je bij een heel lang fietspad met een brede gras berm. Dat was mijn doel vandaag DAARHEEN. Het grappige is onze stal ligt aan de polderbaan
waar dus vliegtuigen op aanraak afstand bijna over ons heen vliegen--> hels kabaal natuurlijk maar Tries heeft er nog nooit op gereageerd
. Dat fietspad loopt echt PAL langs deze baan maar het is ons gewoon gelukt!!!!!!! Hoe trots was ik zeg. Wel liep er iemand mee die haar vast had geklikt aan een longeerlijn gewoon voor het geval dat........ Het was totaal GEEN ontspannen ritje maar ook geen flip of ren acties
HOE COOL