Ik moest Patrice veel meer gaan challenge dus daar zijn we ook mee bezig hihi! We doen nu veel meer in haar ogen 'rare' dingen, dankzij Annemarie weet ik nu hoe ik haar bv langs of naar 'enge' dingen kan leiden en vind het echt amazing hoe Tries erop reageerd.Tries is altijd al zo schrikkerig en nerveus geweest, ook bij haar vorige eigenaren. Ik ben me ervan bewust dat ik al die tijd een HELE grote fout gemaakt heb door alles 'safe' te doen. Dus niet naar buiten met haar,enge dingen zo goed als vermijden ( is behoorlijk moeilijk want wat vandaag niet eng is is morgen wel eng
), als we wel een stukje aan de hand naar buiten gingen extra mensen mee nemen enz enz maar ik was gewoon TE bang om mn pony te verliezen door een stom ongeluk. Als Patrice schrikt rent ze echt BLIND weg, vrachtwagens of auto's ziet ze dan niet en zou ze zo voorspringen. Patrice en ik moeten samen zelfverzekerder worden en we zijn echt op de goeie weg dankzij Annemarie!
Edit: Vandaag trouwens een nieuwe challeng gedaan
foto's zijn niet zo spectaculair alleen een paar oortjes maar dan hebben jullie een beetje het idee hoe Tries het vond
:BITLOOS voor de eerste keer
en buiten de paddock over het terrein
Hoofstel is geleend en frontriem is behoorlijk aan de grote kant

Hey denkt ze: daar is de paddock waarom sta ik dan hier

Over het zandpaadje tussen de boompjes door

Tries voelde zichzelf helemaal stoer

Hoop niet dat jullie gek worden van al mn verhalen en foto's
hahah
Super zeg! Wat een sprongen maken jullie
.