Wat een gave kleur heeft ie zeg Gave foto's ook, de kleuren van de omgeving passen ook zo mooi bij zijn kleur!
s6801881
Geplaatst: 06-09-11 11:26
Wauw, wat een prachtige man zeg! wat een gaaf type, er is in zijn hoofd op de laatste foto toch de nodige invloed van de AV terug te vinden mooie trotse ogen op dat luxe type . Hij is echt een plaaaaaatje Zit er ook AQHA in?
Schitterend dier heb je zeg! Machtig om te zien gewoon!
Mandiiy__
Geplaatst: 06-09-11 11:45
Wauw, die kleur
mebianca
Geplaatst: 06-09-11 11:49
Bliksem schreef:
De foto's lijken gewoon net niet echt, ze zouden inderdaad zo uit een sprookjesboek geplukt kunnen zijn. Súper plaatjes, ik zou ze allemaal aan m'n muur hangen als ik jou was.
Volgens mij ben ik nu zo'n beetje de enigste die het niet een mooi paard vind,sorry ts voel je niet aangevallen maar beestje is helemaal mijn smaakt niet.
Wel mooie foto's,absoluut. Hebben jullie een stukje afgezet buiten de camera om? Die van mij die zoeken het buurman's land gelijk op want daar is het gras groener
Natascha
Geplaatst: 06-09-11 16:17
wow, wat een schitterend paard is dat zeg Die kan zo op de Penny kalender. Ook mooi dat de kleur van het paard en de achtergrond een beetje in 1 tint zijn.
OMG! Ik zit letterlijk met mijn mond halfopen al 10 minuten naar de pc te staren. Volgens mij heb ik nog nooit zo'n mooi paard gezien! Echt fantastisch, wat zul je er trots op zijn zeg!!!
Ine23
Geplaatst: 06-09-11 16:33
Oooh wauw wat een paard !! En wat een mooie foto's weer! Jammer he, zo'n bomproof paard? Vind dat er toch echt prachtige foto's uit zijn gekomen, hij heeft ook een ongelofelijk gave gezichtsexpressie!
Er kwamen nog foto's? Ik zeg meer meer meer van dat!