Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Hopelijk tref je hem op een ochtend staand aan. Geef 'm maar de tijd. Zou 'm niet op gaan hangen in stellages. Beest is totaal uitgeput zo klinkt het. Van het scherm af is het sowieso lastig er wat over te zeggen, laat staan zonder foto's. Ik begrijp dat dat nog niet kan. Maar volgens mij zitten jullie op de goeie weg. Als de pony goed drinkt zou ik geen zout toevoegen. Succes hoor! Het is toch wat dat mensen zo met hun dieren omgaan.....bah.
), en toen we alles volledig los zouden maken om hem weer te laten liggen, hebben we besloten om even te kijken hoe hij het zonder steun zou doen. We zijn opnieuw met een paar mensen om hem heen gaan staan om hem op te vangen mocht hij vallen, en hij heeft ongeveer een minuut volledig zelfstandig, zonder hulp gestaan!!! 

Ik hoop echt dat het jullie lukt om het diertje weer in de benen te krijgen. Aan jullie inzet zal het niet liggen alvast.. Heel veel succes. bakkabouter schreef:Een aantal mensen geven aan dat ze twijfelen of gedwongen rechtstaan wel zo'n goed plan is