[Verslag] Koudbloed Kim en de Paardentandarts!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [Verslag] Koudbloed Kim en de Paardentandarts!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 13:40

Linda, dat vond ik voor de eerste keer ook eng hoor, dat voelen!
Dacht echt dat het ijzer er uit zou gaan ofzo en ik dan mijn arm kwijt was. :D
De dierenarts zei dat Kim door de haken op haar kiezen niet goed kauwde op haar voer, dus dat zou ook heel goed de oorzaak kunnen zijn van de prop die Melina had.
Ik hoop dat het nu over is voor haar en fijn dat ze zich netjes heeft gedragen. :j

Arabesk; Nee, Kim wordt niet gesedeerd, die vindt het eigenlijk wel lekker, dat gefriemel in haar mond.

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 13:55

Knap hoor dat ze zo relaxed blijft :j :D

Perrokai

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 16:24

Melina werd ook niet gesedeerd, maar goed is een friesje vol vertouwen in mens DA, Smid en nu ook Tandarts blijkbaar. Achter in de keel vond ze wel wat lastig maar hoewel het niet kan zegt men en omdat ik ze vermenselijk ook (schuldig :))heb ik het idee dat ze toen zooooo geschrokken is dat ze nog een beetje bang is voor iets wat haar keel verstopt.... Ik denk ook dat het er een beetje aan ligt of je een rustig paard hebt of eentje die wat minder rustig is van aard. Ze zijn hier niet sloom maar je kan ze in tien richtingen vouwen, grote shovels op los laten, overscherende F 16, luchtballonnen en chinooks over laten vliegen en ik ben de enige die het eng vind geloof ik....of met mn vingers in mn oren sta.

Misschien durf ik een volgende keer ook te voelen nu ik het helemaal gezien heb, viel echt alles mee......achteraf dan haha, maar ik ben niet zo'n held en niet zo ervaren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 16:53

Kimmes heeft ook in iedereen vertrouwen.. Tandarts mag alles doen, DA mag spuiten geven zonder een krimp te geven, maar de hoefsmid.. nee, dat is volgens Kim toch echt de vreselijkste man op aarde. :D
Ik denk ook dat het aan het aard van het diertje ligt. :j
En daarom is het wel fijn dat er zoiets bestaat als sederen.
Voelen is niet eng hoor! Alleen maar heel erg interessant. :j