Misschien heb ik het gemist maar ik ben met wessel gebleven bij het moeilijke berrijdbare. Is hij dat nog steeds. Ik vind het een ontiegelijk knappe hengst Super robuust en tegelijk een klein teer hartje volgens mij.
Zonde van die paar kilo vind hem nu te heftig gaan tonen. Maar des al niet te min blijft ie knap.
er is na de ene keer proberen in te rijden nooit enige poging meer gedaan om erop te gaan zitten,dus hij is niet berijdbaar,of ie nog steeds zo moeilijk zou zijn,geen idee...
ook niet belangrijk verder,want ik heb zelf geen zin meer in rijden,dus inrijden is totaal onbelangrijk en niet noodzakelijk,en daarom voldoet hij nu vooral als wei opvulling en grasmaaier
Okee nee dan begrijp ik hem. Ben altijd heel benieuwd geweest naar foto`s van hem onder het zadel. Al vanaf de 1e paar foto`s. Dus daarom vroeg ik het even
Prachtige hengst! Houdt hij altijd zijn staart zo naar beneden geklemd? Fijn te zien dat hij als hengst ook naar buiten kan. Maar doe je verder helemaal niets met hem?
kimmie261
Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-11 17:28
staart hangt gewoon stukkie los van zijn billen hoor ,niets mis mee...hij klemt dus niet
en nee ik doe buiten ernaar kijken,aaien ,zoenen en borstelen er helemaal niets mee...oja binnen en buiten zetten
en ja hoor hij staat hele dagen buiten,net als alle andere paarden,hij staat ook gewoon zo dat hij kan neuzen en kriebelen met de andere paarden ( en nee er staat hier geen stroom op het draad)
waaaaaaw! had ik er zo maar 1tje hoe groot is ie? , hij ziet er erg groot uit
tante_trien
Geplaatst: 26-08-11 19:58
Dancie schreef:
Okee nee dan begrijp ik hem. Ben altijd heel benieuwd geweest naar foto`s van hem onder het zadel. Al vanaf de 1e paar foto`s. Dus daarom vroeg ik het even
Dat had ik inderdaad ook, heb me er inmiddels bij neer gelegt.
Ik blijf wessel echt waanzinnig vinden, echt práchtig.
ik vind 't ook vreselijk jammer dat ie niet onder 't zadel wilt lopen, zou prachtig zijn. Maar ja, Wessel gaat er wellicht niet meer of minder gelukkig door zijn, denk ik zo. Meneer heeft het daar best voor mekaar.