Jeetje Cathelijne, heftige foto's maar ow zo mooi! Ik wens je morgen heel heel veel sterkte. Het is de beste beslissing maar dat maakt het niet makkelijker
Heel veel sterkte morgen! Dappere maar moeilijke keuze! Prachtige foto's! Liefs
BeeMed
Geplaatst: 23-08-11 17:50
wat een kippenvelfoto's!! Schitterend, de lijn die jullie verbind is duidelijk te zien. Ik vind het moedig en eerlijk dat je deze keuze hebt gemaakt. Heel veel sterkte morgen!
Wat een prachtige foto's, krijg een brok in mijn keel.. Ik vind je ontzettend dapper omdat je voor haar kiest en niet voor jezelf.
Ik kan je niet in woorden uitdrukken hoeveel sterkte ik je morgen wens.
NorwayFjord
Geplaatst: 23-08-11 17:57
Ik wil je voor morgen echt enorm veel sterkte wensen, we leven allemaal met je mee
esje01
Geplaatst: 23-08-11 17:58
Heel veel sterkte, morgen en de komende tijd. Je weet dat het de juiste keuze is maar makkelijk is het niet. Er zijn geen woorden voor , toch hoop ik dat je iets steun vindt in de reacties van allen die met je meeleven
Miranbailey
Geplaatst: 23-08-11 17:58
super veel sterkte met wat er gaat komen, de liefde straalt inderdaad van jullie af. De eerste 2 foto's en de laatste zijn echt heel mooi om uit te vergroten.
Bedankt voor jullie reacties. Ik probeer nu te gaan slapen en niet teveel te piekeren..
Miesjex
Geplaatst: 24-08-11 00:04
Heeeel erg veel sterkte straks Goede beslissing genomen tegenover haar. de liefde straalt echt van de foto's af! ze zijn erg mooi geworden, geniet nog even goed van elkaar de laatste uurtjes!