En het rijden ziet er goed uit Ilse

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
xXutopiaXx schreef:Whahaha wat een reacties!!![]()
Leuk man!!
Hij voelde zich nog behoorlijk stoer met al dat rozeHij kon 't wel hebben idd haha!
Wat een lekkerdier is 't toch hè, ben helemaal trots als 'k dan die foto's zie!
En wederom vond ik dat je 'm netjes aan 't lopen had. Was wat makkelijker voorwaarts te krijgen dan de vorige keerEn je reed 'm netjes van achter naar voor
Mrijn schreef:DRammen en klieren zie ik er niet aan af hoor! Misschien is hij er af en toe net niet doorheen, maar het plaatje is prima!
Ik heb een spuughekel aan verkleedpartijen te paard (vooral aan van die enorme jurken met serieus kijkende meiden erin), maar voor jullie maak ik graag een uitzondering! Ik vind die rozen in zijn manen zelfs mooi!
Dieuwkee schreef:dat meen je niet
die vleugeltjes maken het af!
geniaal
chaatje16 schreef:Echt geweldig haha hoe kom je erop
Mrijn schreef:DRammen en klieren zie ik er niet aan af hoor! Misschien is hij er af en toe net niet doorheen, maar het plaatje is prima!
Ik heb een spuughekel aan verkleedpartijen te paard (vooral aan van die enorme jurken met serieus kijkende meiden erin), maar voor jullie maak ik graag een uitzondering! Ik vind die rozen in zijn manen zelfs mooi!
Emie99 schreef:Mrijn schreef:DRammen en klieren zie ik er niet aan af hoor! Misschien is hij er af en toe net niet doorheen, maar het plaatje is prima!
je bedoeld dit zeker
XD
vind het niet egt mooi uitzien